Max Factor CC krém

6:41 Varjúlány 0 Comments



Bevallom, a Max Factor CC krémével egészen addig nem szimpatizáltam, míg a Primőr bloggertalálkozóján ki nem próbáltam. A CC krém elnevezés sem volt eleinte a szívem csücske, de még kevésbé tetszett a hozzá társított marketingszöveg. "A BB krémek minden előnye, plusz egy alapozó fedése – egyben!" - ez egyrészt mint lentebb láthatjátok majd, nem feltétlen igaz, másrészt lehet, hogy csak én fogtam ki nagyon jó BB-ket, de eddig egyiknek sem volt panaszom a fedésére, nem éreztem gyengébbnek, mint egy mezei alapozóét, sőt. Inkább azzal kellett küzdenem, hogy ne legyenek maszkszerűek.

Nem szoktam ilyet apróságok miatt leírni valamit, de a fentiektől mégis hiteltelenné vált előttem a CC. Ha egy "sima", könnyed alapozóként hirdetik, valószínűleg sokkal hamarabb lecsapok rá - és most már úgy érzem, nagy kár, hogy nem így történt.

Én általában a pumpás kiszerelést preferálom, de ez a tubusos megoldás is egyre jobban tetszik. Egyszerű, letisztult, teljesen csicsamentes, nincs vele komolyabb gond.
Arra az apróságra azért felhívnám a figyelmeteket, hogy az elején lévő "ablakocskán" bizonyos fényviszonyok között - főleg a drogériák világításánál - nagyon sárgásnak tűnnek az árnyalatok, ahogy a képen is, de valójában nem ennyire azok. :)


Az enyém a 40-es Fair árnyalat, ez a legvilágosabb. Már ilyet is nehéz találni, de én el tudnék képzelni egy ettől még "sápadtabbat" is.

Az állaga tapintásra nagyon könnyednek, már-már vizesnek tűnik, azonban mégsem túl folyós, inkább krémes jellegű. Kézzel és ecsettel egyaránt könnyű eloszlatni, és nem is kell sok belőle, a képen látható mennyiség nekem bőven elég szokott lenni.

Az illata engem valamilyen növényre emlékeztet, de még inkább a régi zöld tégelyes Pond' s hidratálókrémekre, ha ez mond valakinek valamit. :)

Természetesen készítettem előtte-utána képeket is, viszont mostanában épp jobb korszakát éli a bőröm, ezért nem lesznek túl árulkodóak a fotók, de azért megmutatom őket.

CC krém nélkül:


CC krémmel:


Én a fedését gyenge-közepesnek érzem, ha egy ötös skálán kéne osztályoznom, a kettes szinten érezném a helyét. Komolyabb bőrhibákkal nem bír el, színkiegyenlítésre viszont teljesen jó, összerántja, tényleg egységesebbé teszi az arcot (ha más nem is, ez látszik a fenti képeken), és igazság szerint én többnek nem is érzem szükségét a hétköznapokon.

Eleve enyhe-természetes fénye van, és könnyen át is fényesedik, emiatt zsírosabb bőrön nem hinném, hogy jól működne, viszont normálon és szárazon szuper. A tartóssága nem kiemelkedő, a nap végére kicsit megkopik, pontosabban beszívja a bőröm.

Hogy vannak-e hosszú távú jótékony hatásai, azt nem tudom megmondani, de az biztos, hogy nem szárít, és én már ennek is nagyon örülök.
Afelől viszont nincs kétségem, hogy mi a legjobb tulajdonsága. Bár hetek óta használom, soha, egyetlenegyszer sem éreztem azt, hogy valami ránehezül a bőrömre, lefojtja azt, márpedig ilyet eddig a legtöbb BB-nél és alapozónál egyaránt tapasztaltam. Komfortos a viselete, lényegében olyan, mintha semmi sem lenne az arcomon.


Összességében: Miután sikerült túltennem magam a marketingszövegen, nagyon, tényleg nagyon megszerettem ezt a kencét. Ha száraz vagy normál bőrötök van, és nem ragaszkodtok a nagyon erős fedéshez, csak némi színkiegyenlítést szeretnétek úgy, hogy közben ne érezzétek, hogy bármi van valami az arcotokon, vessetek egy pillantást erre a CC krémre! :)

*A terméket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: