Lush Rose Jam tusfürdö, Mr Punch szappan és Popcorn ajakradír

10:18 Varjúlány 0 Comments






A Princess kívánságlistás bejegyzésben láthattatok egy Lush kencét, már az is mutatta azt, hogy ez a márka nekem a luxus határát súrolja. Egyrészt nem a legbarátságosabbak az áraik, másrészt döntően olyan dolgokat kínálnak, amiket máshol is megtalálhatunk olcsóbban, csak nem ilyen finom illattal, érdekes színekkel stb. Emiatt ritkán csábulok el a termékeikre, de az év eleji akció jó alkalomnak tűnt pár különlegesség beszerzésére, ezekről szeretnék írni most. :)

Mivel az akció még mindig tart, és az ajakradír kivételével limitált holmikról van szó, most csak az első benyomásaimat osztom meg veletek két-három használat után, de talán ezúttal többet értek ezekkel a gyorstesztekkel, mint egy-egy kiforrott véleménnyel később. :)


Már Netti írását olvasva is tetszett ez a tusfürdő, de akkor még nem esett le, hogy az illata nagyon hasonló lehet az előző posztban emlegetett Ro's Argan-hoz. Aztán külföldi oldalakat és a Lush honlapját böngészve rájöttem, hogy ha teljesen nem is egyeznek meg, mindenképp egy illatvilágba tartozhatnak, és ezen úgy fellelkesültem, hogy meg is rendeltem, és nem csalódtam nagyot. :) Ugyanaz az isteni rózsaillat egy suhintásnyi (nem több!) vaníliával és egy kevéske gyümölccsel. Talán leheletnyivel balzsamosabb jellegű volt a testkrém, a balzsamos alap mintha hiányozna a Rose Jam-ből, de így is fenséges. :)

Nagyon kevés is elegendő belőle szerencsére, tömény és remekül habzik, nincs panaszom rá, bár azt talán nem bánnám, ha hidratálna is picit, merthogy azt nem teszi. Igaz, az szűkebben értelmezve nem is a feladata egy tusolónak.
Nem nyújt tehát semmi különöset, igazán kiemelkedőt, csak az illata teszi különlegessé, engem viszont pont azzal lehet leginkább megfogni. 


Nem vagyok nagy szappanfogyasztó, de a Mr Punch már múlt karácsonykor is vonzott, idén pedig tényleg muszáj volt beruháznom rá. :) Ennek is szuper illata van, bizonyára gyümölcsös-puncsosnak szánták, de én érzek emellett egy nagyon jellegzetes jegyet is, amit magamban csak Lush-illatnak hívok.
(Nem tudom, ti észrevettetek-e hasonlót, de meg mernék esküdni rá, hogy egyes márkák egy bizonyos alapillatot beletesznek minden termékükbe - pl. a Lancome parfümöknél nagyon határozottan érzem ezt - , és a Lush-nál is tapasztaltam ezt a jelenséget. Van egy illatjegy, ami minden tusoló- és fürdőtermékükben jelen van, igaz, hol visszafogottabban, hol erősebben jelenik meg.)
Használat közben meglehetősen erősnek tűnik, és a fürdőszobában is szinte vágni lehet az illatát, pedig csukott tartóban van, viszont a bőrömön nem marad meg, de ezt nem is bánom. Élvezem zuhanyzás közben, viszont a parfümömmel már nem keveredik össze.

Ha épp olyan részhez érek, enyhén zöldes vagy sárgás lesz a habja, nekem tetszik ez a kis extra. :) Nem szárít különösebben, de nem is hidratál, elkél utána a testápoló. Amit nagyon szeretek benne, az az, hogy eddig ahány szappant használtam, szinte mind után nagyon furcsa, durva és kellemetlen tapintású lett a bőröm, és ezzel nincs ilyen problémám. :)



Eredetileg a Santa's ajakradír beszerzése lett volna tervben, de az nem volt készleten, és szerencsére a Popcorn mellett döntöttem helyette.

Az első "sokk" a kiszerelése miatt ért: 25 grammos, jóval nagyobb mint amire számítottam, és a tégelye üveg - valamiért szentül meg voltam győződve arról, hogy műanyag.
Aztán kinyitottam, és... újra megdöbbentem. Ennek is mennyei illata van. Egyik pillanatban még édes-vajas, aztán már sós. Majd ismét édes és újra sós. Az íze is pontosan ilyen, kicsit édes, kicsit sós. :)

A hatékonyságára remek, a Baviphat ajakradírjánál ezerszer jobb, és nem szívesen vallom be, de a házi készítésűt is lekörözi, ha nem is sokkal. A titka szerintem az, hogy pont a kristálycukor és a porcukor szemcséi közötti méretűek a kis darabkák benne. Ezek még nem nagyon durvák, nem karcolnak, mint néha a kristálycukor, de nem is tűnnek el teljesen, mint a por. Sokkal töményebb is, mint azok a radírok, amiket itthon készítek, nem olyan folyós-krémes jellegű. Azt hittem, ez zavarni fog, de egyáltalán nem így lett, teljesen rendben van, sőt. Tényleg érzem a különbséget közte és a DIY ajakradírom között.
Az már persze egyéni preferencia kérdése, hogy a különbség megér-e valakinek ennyit, én nem bántam meg, hogy beruháztam rá, pláne, hogy szerintem nagyon sokáig elég lesz.


Összességében: A tusfürdő az illata miatt lopta be magát a szívembe, mást nem is igazán tud, illatügyileg viszont kiemelkedő, a szappanban kellemeset csalódtam, még ha nem is estem vele szerelembe, az ajakradír pedig sokszorosan meglepett - akiknek könnyen kicserepesedik az ajkuk, és hajlandóak áldozni ilyesmire, azoknak melegen ajánlom!

0 megjegyzés: