Maybelline Baby Lips - Intense Care

5:47 Varjúlány 0 Comments



Valamelyik "vásárfiás" bejegyzésben már láthattátok ezt az ajakápolót, úgy érzem, végre megérett a véleményem arra, hogy megosszam veletek. :)


A külső karton csomagolásáról túl sok érdekeset nem tudok mondani, ugyanolyan, mint a Labelloké, maga a műanyag "tok" viszont meglepően gyenge. Rengeteg youtube-videóban és blogon láttam már ezt az ajakkencét, és számítottam rá, hogy nem lesz túl erős ez a csicsás külső, de kézbe véve tényleg rettenetesen gyengécske. Vékony műanyag az egész, a kupakja elég lazán záródik, és magától is könnyen kitekeredik.
Ez számomra azért baj, mert így nem merem simán csak bedobni a táskámba, ami egy ilyen terméknél nálam majdhogynem evidens lenne.


De haladjunk tovább. :) Az illata nagyon érdekes, picit talán citromos sütire- citromkrémre hajaz, de kámforos-krémes jellege is van, bár bizsergető hatása nincs.
Az állaga először nem volt túl bizalomgerjesztő, kicsit viszaszosnak-darabosnak tűnt, azt hittem, hogy nagyon kényelmetlen lesz felkenve, de szerencsére nem így lett. Egész könnyed az ajkakon, ilyen szempontból az áttetsző hidratáló rúzsokra emlékezet. Viszont az állagának van egy nagy hátránya is... szerintem legalábbis ebből következik az, hogy sajnos nagyon gyorsan fogy, már a bő felét elfogyasztottam.

Én az Intense Care változatot választottam, ez színtelen, csak nagyon-nagyon minimális fénye van. Ami az ápoló hatását illeti, nos... intenzívnek erős túlzás nevezni. Nem hatástalan, de a Carmex-el nem veheti fel a versenyt, a Sierra Bees mellett pedig végképp nem rúghat labdába, de a Labellokat azért simán lekörözi.

Ha "táskábadobós" ajakápolót kerestek, arra a célra a csomagolása miatt nem megfelelő, ha valami kiemelkedően hatékonyat, akkor sem ez lesz az igazi, de ha csak valami érdekességet szeretnétek kipróbálni, amit elkenegetnétek, akkor nem rossz választás.
Én nem bántam meg, hogy beruháztam rá, de újravenni nem fogom.

0 megjegyzés: