Új táska - RoseWholesale

8:31 Varjúlány 0 Comments


 

Néhány hete megkeresett a RoseWholesale azzal, hogy szívesen együttműködnének velem. :) Bevallom, én korábban még nem hallottam róluk, de miután szétnéztem a webshopjukban, arra jutottam, hogy egy próbát talán megérnek.

Ruhát nem mertem választani, így a táskákat néztem meg alaposabban, és a képek alapján több is tetszett, bár az alacsony ár miatt voltak kételyeim, úgy éreztem "túl szép, hogy igaz legyen". De aztán nincs mit vesztenem alapon ezek közül kértem egyet.

Végül erre esett a választásom. Ha táska, akkor én az alapszíneket preferálom, azok közül is a feketét. És igen, elismerem, elég válogatás vagyok, ráadásul nem is biztos, hogy számomra az a pozitívum vagy a negatívum, amit a többség annak tart.
Az első és legfontosabb kitételem az, hogy nem lehet valódi bőr. Tudom, hogy az mutatósabb, strapabíróbb, de akkor sem. :) Viszont attól még, hogy műbőr, legyen szép, nem túl vékony, nem túl sérülékeny és kellemes tapintású - általában itt kezdődnek a problémák. Továbbá jobban szeretem a króm fém részeket, az aranyért annyira nem rajongok. Előny az is, ha A/4-es méretű dolgok befogadására is képes, valamint szeretem, ha vállon és kézben is hordható. Jaj, és lehetőleg az elegánsabb és a kicsit kényelmes szettekből se lógjon ki.

Mondtam, hogy válogatós vagyok. :)

Az utóbbi 8-9 évben rájöttem, hogy ilyen táska nemigen létezik, mert ennyi idő alatt csupán egy olyat sikerült találnom, ami már majdnem minden elvárásomnak megfelelt. Azt nyúzom is rendesen - de inkább visszatérek ahhoz, hogy a RoseWholesale szerzemény mit teljesít a kritériumok közül és mit nem.




Műbőr - eddig pipa. A textúrájával viszont már van gondom. Egyáltalán nem vékony, inkább túl vastag, túl merev és ha megfogom, érezhetően műanyag. Engem egyenesen linóleumra emlékeztet. Próbáltam többféle fényviszonyban fotózni, talán az első képen sikerült leginkább elkapni a mű hatást.
Nem hiszem egyébként, hogy ilyen áron lehetne jobb műbőrt kapni, de akkor sem tudom azt mondani, hogy teljesen elégedett vagyok vele. A kapcsok, akasztók aranyak, de annyira nem feltűnőek, plusz ezt ugye már a rendeléskor is láttam, nem róhatom fel. :)
Sajnos fekete a bélése is, így nem tudtam fényképezni, de igazán nem is lenne mit, nincs kettéosztva, csak két kis zseb van az egyik és a másik oldalán. Lehet, hogy sokak szerint ez nem praktikus, de én kibékültem vele, pláne, hogy így még éppen beleférnek az A/4-es holmik.
A pántja lecsatolható és állítható, az rendben van, a füle viszont valahogy nem akar a helyére igazodni. Ezt is az első képen láthatjátok a legjobban, folyton elfordul-elhajlik a karikák miatt.

A kinézetével a fentiek kivételével nincs gondom, igaz, a képen kicsit másabbnak tűnt, de így is tetszene ez a forma, igaz, inkább csak a "kiöltözős" napjaimon tudnám elképzelni. Bár bevallom, még nem hordtam, és abban sem vagyok biztos, hogy valaha fogom.

Még most, miután végigvettem az előnyeit és hátrányait sem tudom eldönteni, mit gondoljak róla. Ha az árát is figyelembe veszem, nem tudok korrekt indokot felhozni ellene, mert ennyiért tényleg nem hiszem, hogy lehet jobbat találni, de akkor sem lesz a kedvencem. Nem találtunk egymásra.

Én azt mondom, inkább válasszatok egy kicsit drágább, de jobb darabot, az a biztos. :)

0 megjegyzés: