Bizalmasan a szekrényünkröl TAG

10:02 Varjúlány 0 Comments


Többen is mondtátok már, hogy szeretitek, mikor ruhákról, öltözködésről írok, azonban sajnos erre elég ritkán találok módot. Plusz az az igazság, hogy a ruhák engem nem is csábítanak annyira, mint a sminkek vagy a körömlakkok, így a szekrényem sincs teljesen tele, éppen annyi holmim van, amennyi szükséges, és ezek javát már láthattátok is szerzeményes posztokban.
Azonban mikor Essiebutton-nél láttam a Closet Confidental tag-et, elkezdtem kacérkodni a gondolattal, hogy én is megcsinálom írásos formában, miután pedig Roni "magyarította", egyértelmű lett, hogy én is el kell készítsem. :)


1. Melyik a legrégebbi darab a gardróbodban? 
A gimnáziumi egyenruhám inge, idestova nyolc esztendős lesz. Azt hittem, már rég kidobtam, de a minap rendszerezés közben ráakadtam. Azt hiszem, nemsokára mégis a kukában fogja végezni, a képen talán annyira nem látszik, de nincs már hordható  állapotban.


2. Melyik a legújabb darab a szekrényedben? 
A fenti jeggings. Idén még semmilyen más ruhadarabot nem vettem, igazából ezt sem terveztem, de eddig egyáltalán nem bántam meg, hogy becsúszott. :)
Talán furcsán hangzik, de a leggingsekkel én nem kerültem közelebbi viszonyba, másokon nem nadrágként hordva tetszenek, ennek ellenére magamon nem tudom elképzelni, zavarna az, hogy csak egy nagyon vékony anyag van rajtam, meztelennek érezném magam. Ez a farmerszerű változat sokkal közelebb áll hozzám, komfortosabb számomra. :)


3. Melyik a legdrágább darab a kollekciódban?
Ezen sokat kellett gondolkodnom, mivel nincs kiugróan drága ruhaneműm. Egy egyszerű felsőért, szoknyáért nem adnék ki szívesen nagyobb összeget, viszont a szövetkabátom úgy emlékszem, picit többe került, de én úgy érzem, megérte. Azt hiszem, négy éves lesz, még az első Vögele - Cruz testvérek kollaborációból származik. Tudom, hogy már nincs túl szép állapotban, de tényleg nagyon sokat hordtam, minden fillérjét megszolgálta.


4. Mi a legolcsóbb/leghordhatóbb cikk a szekrényedben (amit a legtöbbször hordasz)? 
Fekete (és néha fehér) trikókat én minden évszakban hordok, a legtöbb pulóverem alá ilyet szoktam felkapni, nyáron pedig az is előfordul, hogy csak ilyesmit veszek fel, úgyhogy ezeket kell megneveznem itt. :)


5. Melyik számít a legjobb vételnek?
Nekem soha nem sikerül nagyon-nagyon olcsón venni ruhát, mert a leárazások végére szinte mindent elkapkodnak a méretemben, de ha még marad is egy-két holmi, vagy a színnel, vagy a szabással van gondom. Igen, én a ruhaneműkre elég kényes vagyok, ha valami nem stimmel egy adott darabbal, nyugodt szívvel visszaakasztom. (Bár a sminkekkel és a körömlakkokkal is ilyen tudatos lennék...)
Visszatérve a kérdésre a legjobb vételemnek a fenti blézert tartom. Biztos vagyok benne, hogy nem fogja mindenki tetszését elnyerni, de én azonnal beleszerettem. A képen nem sikerült maradéktalanul visszaadni, de isssteni sötétzöld mindenféle kékes árnyalat nélkül. A gombokat is nagyon szeretem rajta, továbbá az anyaga is különleges.
Rengeteget hordtam és 2000-2500 forint körül volt, tehát talán nem volt bombaáron, de ha azt is figyelembe veszem, hogy mennyire szeretem, akkor egyértelműen ez a legjobb fogásom.


6. Melyik darab számít a legnagyobb pénzkidobásnak?
A bő négy évvel ezelőtti szalagavatómra vásárolt cipellőm. Nem volt túl olcsó, ehhez képest két használat után már úgy tűnt, mintha ezerszer hordtam volna, ráadásul nem is túl kényelmes, az a típus, amelyiket körülbelül két órán keresztül tudom elviselni a lábamon, de akkor is csak úgy, ha javarészt ülök.
Valahányszor ránézek, mindig bosszankodok magamban.


7. Melyik a legviccesebb ruhadarabod? 
A múlt karácsonyra kapott bojtos pulóverem. Bár talán annyira nem is vicces, inkább csak bohókás.
Bevallom, ezt nem hordom túl gyakran, mert az anyaga nem a szívem csücske, de ha rápillantok, mindig jobb kedvem lesz. :)

Bónusz kérdés - Mutasd meg a jelenlegi három legnagyobb kedvenc darabodat!




A bordó kardigánt azt hiszem, még nem láthattátok, pedig nagyon gyakran hordom. A színét sajnos nem sikerült igazán jól elkapni, azért is tettem bele a bejegyzésbe az első fotót, valahol a kettő között van a valóságban. A fehér pulcsimért még mindig rajongok, a szűkebb farmereket pedig ősszel fedeztem fel, korábban idegenkedtem ezektől, de mostanra nagyon megszerettem ezt a szabást. A három darab közül biztos, hogy legalább egyet mindig viselek.

Ha van kedvetek, válaszoljatok ti is a kérdésekre! :)

0 megjegyzés: