Bourjois Shine Edition - 23 Grenade in

7:50 Varjúlány 0 Comments




Sokszor említettem már, hogy nagyon szeretem a fényes, áttetsző rúzsokat. Ennek egyetlen komoly oka van: nekem a nude és világos színek borzalmasan állnak, és bár szívesen viselek élnék és sötét rúzsokat, azért mégsem szaladgálhatok mindig mélyvörös ajkakkal. Erre jelentenek jó megoldást ezek az ajakkencék, mert nincs teljes fedésük, így nem ordítóan erőteljesek, de ha megfelelő színt választunk, nem is sápasztanak. A Bourjois az egyik (ha nem a) kedvenc márkám, így mikor megjelentek a Shine Edition rúzsok, szinte értelemszerű volt, hogy ki kell próbálnom őket, azonban a teszterük és a színválaszték elbizonytalanított.

De erről majd csak később, először lássuk a csomagolást. :)


Első pillantásra pontosan olyannak tűnik, mint a Rouge Edition-öké, de jó hírem van: ez sokkal erősebb és a feliratok sem kopnak róla. Én nem találtam kivetnivalót benne. :)


A rúzs kialakítása viszont okozott némi meglepetést. Nem sminkelek túl ügyesen, de a szám kifestése még nekem sem jelent gondot. Általában. Ezzel a ferdére vágott formával ugyanis meggyűlt a bajom, el kellett telnie némi időnek ahhoz, hogy hozzászokjak, pedig van más hasonló rúzsom is.


Az enyém a 23-as Grenade in árnyalat, elméletileg ez a legsötétebb. Kitekerve még erőteljes bogyószínnek tűnik, azonban a tesztert megvizsgálva gyorsan rájöttem, hogy ez valójában "csak" egy szimpla pink - emiatt gondolkodtam rajta olyan sokáig.

(Színügyileg megint a minta a mérvadó, ezen a képen csak a finist/fedést szerettem volna megmutatni!)
 
Az állaga mesés, ilyen szempontból még nem volt dolgom hasonló kencével. Selymes, lágy és balzsamszerű, nem szárít, de én ezt el is várom a hasonló formuláktól. Viszont a könnyed állagnak megvan a hátránya is, sajnos a tartóssága nem kimagasló, három óra elteltével nyomtalanul eltűnik evés-ivás nélkül is. Tudom, hogy a hasonló koncepciójú rúzsok eleve nem túl tartósak (bár kivételnek mindjárt ott a Catrice Gel Shine), de ez még így sem túl acélos.

Visszaolvasva nagyon negatívnak érzem a véleményemet, holott nem tartom egyértelműen rossznak ezt a terméket. Bár az tény, hogy sokkal kevesebb pozitívumot fedeztem fel benne, mint amire számítottam, ráadásul a színválaszték becsapóssága sem jó pont és az sem, hogy nincs belőle sötétebb árnyalat. 
Az ilyen típusú hibrid rúzsok eddig mindig gyorsan kedvenccé váltak, a Bourjois verziója viszont nem lesz az. Használgatom, kedvelem, de nem estem szerelembe, ahhoz  kicsit tartósabbnak kéne lennie vagy tudnia kellene bármilyen más extrát. 
Nem bántam meg, hogy megvettem, de nem rajongok érte.

0 megjegyzés: