Bomb Cosmetics szappantorták

9:41 Varjúlány 0 Comments




Csöppnyi kétségem sincs afelől, hogy én már egész életemre tusfürdős lány maradok, de az utóbbi időben ilyen-olyan okokból kifolyólag mégis elkezdtem szappanokat próbálgatni. Két kicsit különlegesebb darabhoz is volt szerencsém, arra gondoltam, ezekről írok most nektek pár sort. :)



Bevallom, én idáig nem hallottam túl sokat a Bomb Cosmetics-ről, néha egy-egy blogon vagy a Krémmánián belefutottam a termékeikbe, de semmi több, nem keltették fel az érdeklődésem. Akkor változott meg ez, amikor a Müllerben rátaláltam a tortaszappanjaikra. Igen, tortaszappanokra - ugyanis ezek a szappanok úgy néznek ki, mint egy-egy szelet torta.

Először csak a zseniális külsejük fogott meg, de aztán az illatuk is magával ragadott.
Pár szó erejéig még visszatérve a külsőre: az egy dolog, hogy a tortaszelet-forma remek ötlet volt, de a kivitelezés sem különb. Ugyanis ahogy észrevettem, egyik darab sem teljesen, makulátlanul tökéletes. Vagy a tetejükön lévő "hab" egyenetlen, vagy a szívdekor csúszik kicsit oldalra, nem törekednek tehát mértani pontosságra, és pont ettől tűnnek valódi édességnek.


A ribiszkés verzió illata volt használat előtt a legcsábítóbb és egyben a legintenzívebb is. Engem nem is magára a gyümölcsre emlékeztet, hanem inkább egy nagyon finom, frissen készült joghurtra. Kicsit fanyar, egy csöppet talán még savanykás is, de alapvetően mégis édes.

Zuhanyzás közben azonban sajnos már nem érzem ennyire erőteljesnek, törölközés után pedig egy teljesen más, egyszerű szappanillat marad a bőrömön, és az is csak nagyon lágyan. Azonban érdekes módon mégis előfőrdul, hogy a használata után egy-két órával egy-egy pillanatra megcsap a ribiszke illata, de hogy ez a fentiek figyelembevételével hogyan és miként lehetséges, sajnos nem tudom.


A másik kiszemeltem a málnás lett, annak ellenére, hogy ez a lila társához képest sokkal kevésbé tűnt intenzívnek, legalábbis a csomagolásában. Nyilván málnaillata van, de engem ez sem a friss gyümölcsre emlékeztet, hanem inkább a kertben termő málnából készített sűrű szörpre.
A csomagolásában és szárazon még elég visszafogott, azonban a víz jót tesz neki, használat közben felerősödik az illata és a bőrömön is megmarad tusolás után, igaz, legfeljebb csak egy bő órára.

De nem az illatuk a legnagyobb erősségük ezeknek a szappanoknak. Hanem egyrészt az, hogy nagyon lassan fogynak, szinte elég megérintenem őket, máris habzanak, ráadásul a dekoráció is elég strapabíró, azt hittem, a kis szíveknek és a habnak két-három használat után vége lesz, de nem, még mindig a helyükön vannak. A másik nagy erősségük pedig az, hogy egyáltalán nem szárítanak. Tusolás után nem érzem úgy, hogy egyből nyúlnom is kell a testápolóért, mint sok más szappannál, plusz a bőröm tapintása is sokkal kellemesebb a velük való zuhanyzás után, mint máskor.

Nem mondom azt, hogy mostantól csak ezeket fogom használni - már csak azért sem, mert ahogy az elején is írtam, a szívem továbbra is a tusfürdők felé húz - , de nem tagadom azt sem, hogy engem megnyert a Bomb Cosmetics ezekkel a szappanokkal.

Próbáltatok már valamit tőlük?:)

0 megjegyzés: