Catrice Haute Future limited edition

15:53 Varjúlány 0 Comments


C01 Gem Into The Future

Az utóbbi időben nagyon sokat szapultam az Essence és a Catrice limitált termékeit, annyit, hogy már engem is zavart, ezért megfogadtam, hogy mostantól kicsit elnézőbb leszek velük. De nem megy, sajnos nálam a legújabb kiadás, a Haute Future sem talált be. Azért nézzük végig a termékeket, hátha ti más véleményen lesztek. :) 


C02 iROSEdescent

C03 Never Green Before
 
Azt még én is elismerem, hogy baked szemhéjpúderekben nagyon jó a márka, de engem ezek a színek most nem tudtak lázba hozni. Szépek, de nem érzem úgy, hogy bármelyikre égető szükségem lenne.

C01 GaLILACxy

Szemre érkezik még egy holografikusnak ígérkező tus is, ehhez hasonlóm volt korábban az Essence-től, de nem szerettem annyira, hogy indokoltnak érezzem egy újabb darab beszerzését, ráadásul nem is volt olyan kihasználható, mint hittem.




C01 iROSEdescent
 
Kapunk még egy "toppert" is, ez egész érdekes lehetne, ha nem lett volna hasonló egy korábbi limitált kiadásban.

C01 iROSEdescent

Pirosítógyöngyök is részei a Haute Future-nek, de én most a hidegebb színek szerelmese vagyok, így egyáltalán nem vonz ez a rózsás-barackos árnyalat. Plusz míg pár éve még érdekességszámba mentek a hasonló gyöngyök, mostanra sokfelé találkozni ilyen kiszereléssel, és így már elveszett az egyediségük. Legalábbis számomra.

C01 Holo Is The New Yolo

 C02 iROSEdescent
 
A rúzsok szimplán csak nem az én színeim, bár bevallom, az elsőről azt sem tudom elképzelni, hogy bárkinek is igazán előnyös lenne. A második már talán, de ahhoz még én sem vagyok elég bátor. :)

C01 Eletrix Blue


C02 Never Green Before


C03 iROSEdescent
 

C04 GaLILACxy


C05 Gem Into The Future

A fenti öt körömlakk sem ragadott magával, bár arra kíváncsi leszek, hogy melyiknek milyen lesz a finise, mert ahogy sejtem, azért akad itt majd egy-két különlegesebb darab is. 

C01 Holo Is The New Yolo
 
Végezetül még egy fedőlakk, ami engem kísértetiesen emlékeztet két Golden Rose-ra is, élőben majd kiderül, mennyiben helyes a sejtésem.

Nektek hogy tetszenek?:)

0 megjegyzés: