Catrice Crushed Crystals - PLUMdogMillionaire

5:12 Varjúlány 0 Comments



A rózsaszín csoda után a Catrice újdonságai közül a PLUMdogMillionaire-t kentem fel, hiába állok hadilábon a lila színnel. Ugyanis bár sok különleges lakkot volt szerencsém látni az utóbbi időben, ez az üvegében mindet fölülmúlja.


Hol hidegebb, hol melegebb lila alap rengeteg kék és rézben játszó pink csillámmal. Mesés, tényleg. Odáig meg vissza vagyok érte üvegen keresztül - és pontosan csak így.
Eddig tart a dicshimnusz, mert más fronton már nem győzött meg ennyire.




Az ecsete ennek sem az igazi, akár csak a Call Me Princess-nek, de itt már az állaggal is vannak gondjaim. Olyan híg, hogy többször is lecsöppent az ecset szárától, de közben a körmön mégis szinte lehetetlen a megfelelő irányba terelni, olyan, mintha nagyon sűrű is lenne. A fedése sem kiemelkedő, igaz, nem is vészesen gyenge, vagy két vastag, vagy három vékony réteg szükséges belőle.

Ami pozitív, az az, hogy a csillámok felkenés után sem tűnnek el, mint sok más lakk esetén, ha jobban ráközelítettem volna a körmömre, ugyanolyan határozottan felfedezhetők lettek volna a kék és a réz-pink darabkák. De sajnos mindez hiába, valahogy... nem működött rajtam ez a lakk. Hiába láttam önmagában szépnek, a kezemen nem mutatott jól. Azt hiszem, a bőrszínem a probléma oka, a lilának ezzel az árnyalatával úgy látszik, nem vagyok kompatibilis.

Már az előző Crushed Crystals lakknál is írtam, hogy nem annyira érdes, mint a többi sand lakkom, ez erre is igaz, sőt. Megkockáztatom, hogy ez már nem is "igazi" homoklakk. Engem sem a tapintása, sem a kinézete nem emlékeztetett homokra, inkább csak enyhén érdes csillámos matt lakk. Továbbá a sand társaihoz képest ez nem is fakult ki (az összes eddig általam próbált sand körömlakk fakóbb lett száradás után, mint amilyennek az üvegben tűnt), ez azt hiszem, inkább pozitívum, de a "nem is sand" gyanúmat tovább erősíti.

A tartóssága sem győzött meg, a képeken alig másfél napos, és a hüvelykujjamon máris megkopott, igaz, csak minimálisan.

A lilánál sokkal erősebb tagjai is vannak ennek a családnak, a Call Me Princess is remek, de a piros sem kutya. De még mennyire nem - viszont arról majd csak néhány nap múlva mesélek. :)

Ui.: Tegnap írt róla Odil is, nála is megnézhetitek! :)


0 megjegyzés: