Catrice Mint Me Up & Lovely Snow Dust Nr 1

8:44 Varjúlány 0 Comments



A világos árnyalatokkal bajban vagyok, a szememnek tetszenek, viszont magamon bármilyen formában nehezen tudom elképzelni a legtöbbet. Ez főleg tavasszal és nyáron okoz problémát, mert olyankor mégsem járhatok csupa bordóban és méregzöldben. Így hát a  melegebb évszakokban általában rikító dolgok mellett döntök, a kivételt a zöld finomabb árnyalatai jelentik, azokat még magamon is el tudom képzelni, igaz, lehetőleg csak kisebb felületen.

Pontosan ezek miatt tudtam már az első pillanattól fogva, hogy a Catrice Mint Me Up-ja nekem kelleni fog. Világos, friss, de zöld, ezért mégsem üt el annyira tőlem. Ahogy megtudtam, hogy ki fog futni, le is csaptam rá, nem halogathattam tovább a beszerzését. :)


Az üvegében egy nagyon érdekes, bizonyos fényviszonyok között kékbe hajó almazöldnek tűnik rengeteg apró arany moszatkával. Ezen fényes-fémes darabkák miatt döntöttem úgy, hogy a gyűrűsujjamra a Lovely Snow Dust aranyát teszem, abban reménykedtem, hogy szépen kiegészítik majd egymást.




A Lovely-ra nincs panaszom, a kiadás legerősebb darabja, talán picit melegebb tónusú, mint gondoltam (bár még szerintem sem kifejezetten sárgás), de így is nagyon szeretem.

A Catrice már másként viselkedik a körmön, mint ahogy vártam, az aranyosság szinte teljesen eltűnik belőle, jóformán sima krémfinisű lesz. Ezt sajnálom is meg nem is, mert sokkal kihasználhatóbb így, viszont unalmasabb is, sőt. Ha nagyon rosszindulatú lennék, azt is írhatnám, hogy kórházi csempére emlékeztet, de ettől azért vajszívűbb vagyok. :) 

Az állaga sem a legjobb, nehezen irányítható és a fedése sem túl erős, három vékony réteget kentem fel belőle, és még így is átsejlettek kissé a körömvégeim.

A tartósságával viszont nem akadt problémám, három napig hiba nélkül bírta, csak a negyedik nap végén jelentkezett minimális kopás a végeken, de még akkor is teljesen vállalható volt.

A kisebb negatívumok ellenére megszerettem, nem bántam meg, hogy beruháztam rá, de így, az aranyos csavar nélkül nem merem mindenkinek ajánlani, csak a zöld szín rajongóinak, nekik viszont határozottan. :)

0 megjegyzés: