Catrice Kaviar Gauche limited edition

0:30 Varjúlány 0 Comments

Általában könnyen megírom a szöveget az új limitált kiadásokhoz, de ezúttal nem megy - és igen, ez elég árulkodó. A Kaviár Gauche nem lesz a kedvencem, kétségtelenül nem nekem találták ki, de azért nézzük, miket fog tartalmazni.



 
C01 Once upon a Time

Érkezik egy paletta - szép, bájos, de nekem túl barackos. 
 
C01 Sweet Secret

Egyre szívesebben kipróbálnék egy gyöngy formátumú highlightert, azonban hiába tetszetős a csomagolása, nem a fenti Catrice lesz a befutó. Nem tudom megindokolni, egyszerűen csak... nem szólít meg.

C01 Butterfly Kiss

C02 Honey Blossom

A szájfényekről már első ránézésre látszik, hogy nem az én árnyalataim. A tubusukon lévő grakifa egész tetszetős, de borzasztóan világosak - nekem legalábbis.

C01 Butterfly Kiss

C02 Honey Blossom

C03 Love Me Tender

C04 Cool Wonder

A lakkok közül a pasztell lila az egyetlen, ami kicsit is érdekes számomra, és ez ismét sokat mondó, mert ha egy világos és lila lakk ragad meg leginkább egy válogatásból, akkor az abszolút nem az én világom.
Szépek, de nekem nem.

Ti mit szóltok ehhez a kiadáshoz?

0 megjegyzés: