Áprilisi kedvencek

0:51 Varjúlány 0 Comments

Az április nagyon vegyesen telt, voltak nagyon jó és nagyon rossz pillanataim, viszont a szépségápolás terén közel sem volt ilyen szélsőséges a helyzet: több régi, jól bevált sminket vásároltam újra, de néhány új terméket is kipróbáltam, és ezek közül mindben csak pozitívan csalódtam.


A Max Factor CC krémből és a NYX HD korrektorból is elhasználtam már egyet-egyet, de most sikerült mindkettőt pótolnom.

A CC kellően világos árnyalatban is kapható, gyönyörű a finise és nem szárít. Lehetne kicsit tartósabb, de más hiányossága nincs. A HD korrektor pedig még mindig a megmentőm, minimális mennyiség is elég belőle ahhoz, hogy a karikáimat eltüntesse.


A Go Extreme! spirálról tegnap olvashattatok bővebben, de röviden összefoglalva: egy rétegben is látványos, könnyű kezelni, fekete és még a lemosása sem rémálom.

Az Alverde kétrészes bronzosítóját talán még tavalyelőtt nyáron vettem, akkor gyakran használtam, de az utóbbi évben egyszer sem vettem elő. Ami hiba volt, mert a maga kategóriájában több, mint korrekt, és világos bőrön is használható.


A Stila Dahliáról már többször is áradoztam az elmúlt hetekben. Lényegében nem volt olyan nap, hogy ha mindkettőre nem is, de az arcom vagy a szám egyikére ne ebből került volna. Minden tulajdonságát szeretem, viszont a színe az, ami elbűvölt. Most már ki merem jelenteni, hogy nagyon jó vétel volt. :)

Ha mégis valami pirosabbra vágytam az ajkamon, akkor a Catrice limitált, Klimt's Gentle Kiss nevű rúzsát vettem elő, fényes, tompa eperszín, én az ilyen árnyalatokat hétköznapi pirosnak hívom. :)


Jó ideje nem írtam már egy körömlakkról sem, amiért a Max Factor Cerise okolható. Ugyanis egész áprilisban ezt viseltem, újra és újra ezt kentem fel, mert semmi máshoz nem volt kedvem, csak ehhez a kacér, narancsba hajló piroshoz.

Viszont körömfronton lett egy másik kedvencem a Catrice új, Ultra Stay & Gel Shine fedőlakkjának személyében. Hihetetlenül fényes, gyorsan szárad, tartóssá teszi a lakkozást és még erősebbnek is érzem tőle a körmömet. Nálam egyértelműen lekörözte a Seche Vite-et.


A Glamour-napokon végre ismét találtam a kedvenc Nivea arclemosómból, és most, hogy némi nélkülözés után ismét használom, rá kellett jönnöm, hogy még sokkal-sokkal jobb attól, mint amire emlékeztem. Kellően krémes állagú, megfelelően tisztít, de közben kis mértékben még táplál is.
Nem akarom lecserélni semmire... soha, soha, soha. :)

Az összes Palmolive tusfürdőt kedvelem, de az új favoritom a fügés változat. Markáns, már-már pikáns, de szerintem nagyon kellemes illata van - az tagadhatatlan, hogy egyedi.

Nektek mik voltak a kedvenceitek? :)

0 megjegyzés: