Dahlia

2:57 Varjúlány 0 Comments


Régen volt már sminkes bejegyzés, pedig ahogy a reakcióitokból leszűrtem, nem lenne ellenetekre. A múlt hétvégén lefényképeztem azt a sminket, amit lényegében két hete folyamatosan hordok, és bár nem lettek remekművel a fotók, sem a smink nem mestermű, megmutatom a képeket. :)


Legalább három éve szemeztem már a Stila Convertible Color krémpirosítókkal és ajakszínezőkkel, de soha nem jutottam el a rendelésig. A Dahlia viszont nagyon megdobogtatta a szívem, ráadásul elméletileg limitált, és pont akciós volt néhány hete...
Amióta megvan, jóformán csak ezt használom, így azért is ez a termék okolható, amiért mostanában ugyanúgy sminkelek minden nap. 

A szememen két színt, egy hűvösebb és egy melegebb fémes árnyalatot keverek, ezeket eldolgozom, szempillaspirál és kész is.


Az arcomon eloszlatok némi alapozót, a szemem alatt néhány pöttynyi korrektort, a szemöldökömön átfutok a szokásos zselével, majd jöhet a Dahlia, arcra és szájra egyaránt. 






A pirosítók és a highlighterek mindig nagyon bután mutatnak a rólam készült fotókon - már ha egyáltalán látszanak -, most sem volt sem egyenetlen, sem eldogozatlan a pír élőben, fotózni viszont meg kellene tanulnom.

Arra nincsenek szavak, hogy a számon mennyire szeretem ezt az árnyalatot, pedig eredetileg azt hittem, pirosítóként sokkal jobban fogom kedvelni, és rúzsként legfeljebb majd egyszer kipróbálom. Bár az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy nem a legkomfortosabb viselet, de eltekintek tőle - bővebben majd a tesztjében mesélek róla. :)

A pontos terméklista:

ArtDeco szemhéjalapozó
Urban Decay Naked 2 - Suspect és Pistol
FdS négyes paletta (Quartz) matt bőrszíne
Maybelline Go Extreme! szempillaspirál

L'Oréal Brow Artist Plumper szemöldökzselé

Rimmel Lasting Finish Nude alapozó (010, Light Porcelain)
Catrice Velvet Finish korrektor (010, Velvet Ivory)
Stila Convertible Color Dahlia

0 megjegyzés: