Elfogyott!#14

0:00 Varjúlány 0 Comments

Ismét összegyűlt néhány kiürült termék, és most kicsit büszke vagyok magamra, mert viszonylag sok sminkterméknek is a végére értem.



Az EverRich családból utolsóként a balzsamtól kellett elbúcsúznom. A korábban kiürült samponhoz és pakoláshoz hasonlóan ezt is zseniálisnak tartom, teljes mértékben megérdemlik, hogy állandó lakói legyenek a fürdőszobámnak.

A Gerovital artisztító-arclemosó hibrid is elfogyott - kedveltem, nem volt túl extra tudása, viszont legalább nem is szárított. Reggelente szívesen nyúltam utána, de nem fog túlságosan hiányozni. 


A két kedvenc préselt por pirosítómnak is a végére értem, az E.L.F. Mellow Mauve egy kissé tompa mályvás-lilás rózsaszín volt, az Amaze Shy Pink pedig egy meleg tónusú, szintén tompa rózsaszín.
Mindkettőt kedveltem, de a végére már pont sikerült megunnom őket. :)


Az Alverde kettő az egyben krémpirosító-ajakbalzsamnak csak az első funkcióját használtam ki, de azt is jóformán csak dacosságból: eldöntöttem, hogy vagy ő marad, vagy én.
A színét  (Light Apricot névre hallgatott) a barackossága ellenére még éppen hordhatónak ítéltem, mert nekem inkább tűnt az arcon meleg rózsaszínnek, mint kifejezetten baracknak.

A Bourjois TWist up VoluMe spirált eleinte nagyon szerettem, de az én példányom festéke sajnos nagyon hamar elkezdett besűrűsödni, és úgy már közel sem teljesített olyan szépen, mint vadiúj korában.

Az Essence lakkszárító cseppjeit minden körömfestés után szinte áldom, ugyanis tényleg működik, méghozzá elsőrendűen. Ez volt az első üvegem belőle, de nem az utolsó, a Glamour-napokon már meg is vettem az utánpótlást.


A kedvenc Isana körömlakklemosómból ismét elhasználtam egy üveggel, és a szivacsos, "ujjbedugós" kiszerelésűből is. Mindkettő favorit, mert tudják, amit tudniuk kell.



Az összes Palmolive tusfürdőt szeretem, és ez a argánolajos sem kivétel. Kellemes, krémes állaga volt, az illata pedig mennyei - szerintem az összes argános kozmetikum hasonló illatot kap, amit én szerencsére nagyon szívlelek. Most a fügés verzióját használom, de egyszer biztosan vissza fogok térni ehhez is.

A Wella ápoló hajpakolását csak "kényszerből" vettem elő, amikor más nem volt itthon. Pont olyan, mint a többi táplálást ígérő drogériás pakolás - nekem sajnos édeskevés, lényegében egy jobb balzsaméval volt egyenlő a tudása.


Nyáron a Rexona Maximum Protection verzióit váltogatom, de télre azokat nagyon soknak éreztem, ezért erre a Lady Speed Stick stiftre váltottam. A hűvösebb hónapokra ez pont elég volt, de lassan vissza fogok térni a Rexonához.

A mellette lévő Yves Rocher alapozó kissé csalás, mert egy színmintányi mennyiség még van benne, viszont azt már egy bejegyzéshez szeretném használni.
Igazán világos színben is kapható, a fedése gyenge-közepes, nem szárít, de nem is túl tartós és az intenzív illata hosszabb távú használat után számomra már zavaró volt.
Rövid időn belül biztosan nem veszem meg ismét.

Ti mit fogyasztottatok el mostanában?:)

0 megjegyzés: