Maybelline Colossal Go Extreme!

1:42 Varjúlány 0 Comments


Még egy tavaly tavaszi L'Oréal rendezvényen kaptam ezt a szempillaspirált, viszont akkor több pillafestékem is meg volt bontva, és bár érdekelt, hogy mit tud, őszintén szólva nem hittem, hogy nekem való lesz. Így csak néhány hete kezdtem el használni, amikor az összes többi spirálom elfogyott, de azóta már szerepelt a kedvenceim között. És még fog is, mert nekem nagyon bevált.
Lássuk, miért. :)


A tubusa hasonló a márka többi spiráljának külsejéhez, legalábbis látványra, kézbe véve, tapintásra ez mintha kicsit jobb, erősebb lenne. Apróság, de nekem tetszik, hogy a pink sáv alatt van egy kis mélyedés.


A Go Extreme! legnagyobb újítása a kefe szára: én pont fordítva gondolnám, de a hullámos kialakítású szár elméletileg arra hivatott, hogy még több festék kerüljön a kefére.


Maga a kefe nem műanyag szálakból áll, aminek én kifejezetten örülök, valamint annak is, hogy a vége elkeskenyedik. Egyre kevésbé kedvelem az óriási méretű spirálfejeket, mert a kicsi szememhez nem a legideálisabbak, de így, hogy a vége fokozatosan kisebb és kisebb lesz, nincs vele problémám, sőt. Éppen illik a pillasoromhoz - a nagyobb rész jól elkapja a külső, hangsúlyosabbnak szánt szálakat, a belső, kisebb résszel pedig könnyed odaférek a szemzugomhoz.

Egy hátránya azért van ennek a formának: az elkeskenyedés miatt hajlamos nagyon sok festék összegyűlni a kefe végén, de ezt egy zsebkendő segítségével könnyű orvosolni.

Maga a festék jellegzetes Maybelline-illatú, nem szürkébe hajló, hanem tényleg fekete és nagyon-nagyon folyós. Én a hígabb állagot preferálom a szárazabbal szemben, mert nekem könnyebb egyenletesen, kellő mennyiségben felvinni a folyékonyabb festéket, így ennek is örülök.

Spirál nélkül:



Egy rétegben:



Két rétegben:


Nekem sajnos nagyon rövid és egyenes pilláim vannak, így szükségem van az erősebb hatású spirálokra, és a Go Extreme! szerencsére ilyen. Egy rétegben is látványos, amit lehet, azt kihozza a szempilláimból. Volument ad, ível és hosszabbít - én főleg az utóbbi kettőért vagyok hálás.
Ennek viszont nyilván megvan az az ára, mint a többi hasonló spirál esetén: valamelyest hajlamos összetapasztani a szálakat.

Egy rétegben szerintem még egyáltalán nem vészes a helyzet, csak egészen közelről nézve látszik, hogy nem végzett teljesen természetes hatású munkát, kettőben viszont már nem árt óvatosan bánni vele, de én nem is szoktam úgy használni, mert a hatása rétegezve nem fokozódik, csak a tapasztó hatása lesz egyre észrevehetőbb.

A nap folyamán nem pereg, ha nem dörzsölöm meg a szememet, a helyén marad, viszont eltávolítani nagyon könnyű, akár langyos vízzel is lemosható, micellás folyadékkal átitatott koronggal pedig egy érintés is elég, és már el is tűnt. Ezt én nagyon díjazom. :)

Aki egy rétegben használható, látható hatású és könnyen lemosható szempillaspirált keres, annak szerintem jó választás a Go Extreme!. :)

0 megjegyzés: