Harangvölgyi HydroCare Serum

7:10 Varjúlány 0 Comments



Tisztában vagyok vele, hogy az alábbi teszt nem lesz teljes értékű, hiszem ez a szérum elsősorban idősebb bőrre ideális, engem pedig még a huszonkettedik születésnapomtól is elválaszt néhány hét, viszont mikor felajánlották, hogy próbáljam ki, a többi tulajdonsága miatt - lejjebb részletezem őket - mégis kíváncsi lettem rá. Ha meg már így volt, csak beszámolnék a tapasztalataimról.:) 


A flakon leírásával most nem húznám az időt, egyszerű fehér, jól záródik és egy elsőre meglehetősen ormótlannak tűnő pumpában végződik. Kicsit furcsa a kialakítása, de hibátlanul funkcionál.

Ez egy öregedésgátló szérum, azonban emellett remek vízmegkötő képességű, azonnali hidratáltságot és rugalmasságot is ígér.
Az állaga folyós, vizes jellegű, kicsit áttetsző, de alapvetően fehér. Amit nem szeretek benne, és ami sajnos az összes általam próbált Harangvölgyi terméket jellemzi, az a kicsit kellemetlen, műanyagos illat.
A termék mellé egy kedves levelet is csatoltak, ebben többek között az is állt, hogy három napig teszteljem csak az arcom egyik oldalán, és látható lesz az eredmény. Nos, látható nem lett, érezhető viszont igen.

Mivel nagyon gyorsan felszívódik, és a mellékelt utasításban is említették, hogy így is alkalmazható, én jóformán bázisként használom sminkelés előtt. Pillanatok múlva már mehet is rá az alapozó, szinte beissza a bőröm, és valóban nagyon jól hidratál. Én ezt leginkább azon érzem, hogy az időjárásra nagyon érzékeny bőrömnek még mindig elég a nyári, könnyedebb hidratálóm, holott ilyenkor már javában nehéz krémeket szoktam használni. Határozottan érezhető, hogy feszesebbé, ugyanakkor rugalmasabbá is teszi a bőrt, az öregedésgátló hatásról viszont nem tudok nyilatkozni.


A normál méretű szérum mellett néhány termékminta is lapult a csomagomban, nyilván ezekről még kevésbé tudok átfogóan nyilatkozni, de azért pár szóban összefoglalom, mik az első benyomásaim:

Sun Care nappali krém: Engem kísértetiesen emlékeztet a szérumra, csak valamivel sűrűbb és picit ragacsosabb. Nehezebben szívódik fel, a hatásuk viszont nagyon hasonló.

HydroCare arclemosó: Elméletileg habos, gyakorlatilag inkább folyékony-géles. Nagyon selymes, kicsit olyan, mintha egy szilikontartalmú bázis lenne - nem tudom, valóban van-e benne szilikon - . Nagyon kevés is elég belőle egy-egy alkalomra, és remekül tisztít. Ezt szerettem meg leginkább.:)

HydroCare testápoló: Nagyon folyékony, mégis kissé ragadós az állaga, de ez is pillanatok alatt beszívódik és hihetetlenül puha bőrt hagy maga után.

A szérumot határozottan megkedveltem, a számomra nem túl kellemes illata és annak ellenére is, hogy nem kifejezetten az én bőrömre való. A hidratáló hatása felől nincs kétségem, és nekem talán ez a legfontosabb szempont egy arcápoló termék esetén, azonban mégsem hinném, hogy magamtól is megvásároltam volna, ahhoz egyszerűen túl drága. Persze könnyen lehet, hogy pár év(tized) múlva másként gondolkodom majd.:)


*A termékeket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: