Szeptemberi kedvencek

6:53 Varjúlány 0 Comments



Vége a szeptembernek is, és bevallom, egyáltalán nem bánom, hogy így van. Nem tartom magam babonásnak, de ebben a hónapban minden évben lebetegszem (idén is kipipálva), és még valamilyen baleset is ér, ezúttal megúsztam egy kisebb eséssel. Úgyhogy... éljen, túléltem, jöhet az október!:)

Most viszonylag kevés kedvencem akadt, de ami volt, az nagyon határozottan az.
A szájfényeket most valahogy mellőztem, mindig rúzsokért nyúltam, a kivétel csak az a néhány nap volt, amíg betegeskedtem.
A piros Kate Moss rúzst szerintem már senkinek sem kell bemutatnom, egyszerűen tökéletes. A Mac Peach Blossom egy meglehetősen világos (és fényes) árnyalat, ennek ellenére egész tűrhetően áll, majd beszámolok róla bővebben is a közeljövőben.:)



Ami a szemsminket illeti: rendre valamilyen krémes alapot használtam, abba ütögettem egy sötétebb színt, majd a széleken átfutottam bőrszínű szemhéjfestékkel vagy áttetsző púderrel.
A kedvenc kombinációm a türkiz Color Tattoo és a Catrice C'mon Chameleon!-ja volt, tudom, bizarrnak tűnnek együtt (pláne a képen, köszönhetően a gyorsan kopó-gyengécske csomagolásuknak), de higgyétek el, szemen gyönyörűek, majd szeretném más formában is megmutatni őket.


Visszatértem az ásványi MAC korrektorhoz, és ismét rá kellett döbbennem, hogy az összes többi korrektoromat magasan, nagyon magasan veri.
Jóformán egyetlen pirosítót használtam egész szeptemberben, az Alverde krémes verzióját. Azt hiszem, látszik is rajta, hogy nincs elhanyagolva.:)


Ez a hónap egyértelműen a sötét színeké és a pirosé volt, lakkok tekintetében is. A L'Oréal Rouge Pin Up-ot pont a napokban mutattam meg, a Mean &Green-ről sem régen olvashattatok, az IsaDora Oasis pedig ha minden igaz, egy tavalyi kollekció része, de nálunk még mindig kapható.


Igaz, mást is használtam hébe-hóba, de ha parfüm, egyértelműen itt a helye a Mexx Energizing-nek. Nem az én illatom, úgy sejtem, kicsit furcsán is mutat rajtam, de ennek ellenére megkedveltem, szerethető illat.:)


Igaz, csak néhány napja került hozzám ez a gyűrű, de máris története van, és máris nagyon-nagyon szeretem, minden részletében nagyon "én".


Nektek mik voltak a kedvenceitek?:) 

0 megjegyzés: