IsaDora Color Chock

8:43 Varjúlány 0 Comments



Az IsaDora kollekciói - még ha később nem is vettem belőlük semmit - az utóbbi néhány évben mindig rendre lenyűgöztek. Most nem így történt, első pillantásra nem tetszett a Color Chock, sőt, a kampányképet egyenesen ijesztőnek találtam, de minél tovább nézegetem a termékeket, annál inkább tetszenek.

62 Highlands

A paletták közé érkezik egy új színösszeállítás, ez tipikusan olyan, amit általában unalmasnak tartok, de pont mostanában vettem észre, hogy a hasonló árnyalatokból álló palettám vészesen fogy... ráadásul az utolsó két szín kicsit jobban megnézve egész különleges.
 
26 Khaki

28 Gun Metal

A krémes festékek nem túl rég bukkantak fel a márka kínálatában, a kiszerelésük miatt eddig nem éreztem késztetést a kipróbálásukra, de talán ezeknek a színeknek érdemes lenne bizalmat szavaznom.

01 Black

03 Dark Brown

05 Aubergine

07 Midnight Navy

Vízálló krémes-zselés tusokkal is előrukkol az IsaDora, a fekete és a barna nem mozgatott meg, az Aubergine viszont nagyon különlegesnek tűnik!

26 Fuchsia

27 Zinfandel

Két új szín érkezik az ajakceruzák közé...

48 Chic Coral

50 Diva Pink

52 Foxy Fuchsia

 54 Cabaret Red

56 Vintage Wine

... de az ajakkencék új családdal is bővülnek, méghozzá folyékony színezők formájában. Ezek közül tulajdonképpen bármelyiket elfogadnám.

06 Deco Rose

Egy új árnyalat csatlakozik a rúzsok közé, nekem kifejezetten szimpatikus a Deco Rose, visszafogott, de nem annyira, hogy még sápadtabbnak tűnjek tőle. 

36 Raisin

A vitaminos-hidratáló-csudijó szájfények is egy új színnel gazdagodnak, az ajaktermékek nagy részét itt már élesben is láthatjátok, azt hiszem, ha csak a képeket megnézitek, már érthető lesz, miért is kezdek lelkes lenni.:) 

771 Little Sparrow 

772 Purple Reign

773 Loden Green

Természetesen nem maradunk lakkok nélkül sem, mindhárom nagyon tetszik, de sötétebb, őszi-téli színekkel bőven el vagyok látva, nude viszont nincs a készletemben, legalábbis olyan, amivel tényleg elégedett lennék... meglátom még.:)


Nektek hogy tetszik a Color Chock?:)

0 megjegyzés: