Catrice Rocking Royals limited edition

6:07 Varjúlány 0 Comments



C01 Finally Crowned

Már itt lelövöm a poént: igazán semmi sem tetszik. Pedig vannak ebben a kiadásban érdekes dolgok, de valahogy mégsem hatott meg egyik sem, úgy látszik, immunis lettem a Catrice-re. Megint sokat gondolkodtam azon is, hogy egyáltalán kirakjam-e ezt a bejegyzést, de múlt hónapban a többség azt mondta, nincs ellenére, ha megmutatom az újdonságokat, úgyhogy íme.:)


C02 Ex Pistols


C03 Royal Blue

 
  
C04 Emerald Queen

A négy szemhéjpúder első pillantásra egyáltalán nem tetszett, aztán második blikkre már feltűnt, hogy a bronzos kivételével - az nagyon nem az én színem - nem is rosszak. De engem így sem hoztak lázba most.:( 
  

C01 Velvet Black


Szemre érkezik még egy tus is, folyékony tusokban meglehetősen jó a Catrice, így ezt érdemes lehet megnézni, de én most kihagyom, van hasonlóm.:)


 
C01 Pink Punk


C02 Of Royal Blood 


Két matt rúzs is a kiadás része, szépek-szépek, de az én szívem most a piros árnyalatokért dobog, így nem fogtak meg, pedig különlegesnek tűnnek.


A Rocking Royals talán legérdekesebb darabja ez a "rúzsfixáló bázis" - nem tudtam jobb nevet kitalálni neki.:) Ha jól működik, erre érdemes lehet lecsapni.


C01 Rock It Science

Egy highlightert is kapunk, a kép alapján nem túl sötét, már ez is jó pont, de... de valahogy nekem most ez sem.:(



 C01 Punk Up The Royals

A pirosító már egész biztató, talán ez tetszik a legjobban.:)


C01 Ex Pistols

 
C02 Pink Punk


C03 Royal Blue


C04 Emerald Queen

  
C05 Of Royal Blood

A lakkok közül a pirosat elfogadnám, a többi valahogy most nem, pedig a szürke és a zöld is elég különlegesnek ígérkezik.


  
C01 Of Royal Blood

Végül jön még egy plüsspor, ennek a színe nagyon tetszik,viszont úgy sejtem, elég borsos ára lesz, ilyesmire pedig nem szívesen adok ki sokat.


Ti mit szóltok ehhez a limitált kiadáshoz?:)
 


0 megjegyzés: