Max Factor Glossfinity - Candy Rose

3:23 Varjúlány 0 Comments



Bár több árnyalat is nagyon tetszett, eddig csupán egy Glossfinity-m volt. Annak ugyan a minősége is meggyőzött, de... még így is roppant drágának tartom ezeket a lakkokat. Plusz ha már ennyit áldozok egyetlen körömlakkra, akkor inkább egy OPI mellett döntök. Viszont nemrégiben voltak a Glamour-napok, és a féláras Max Factor kuponnal persze, hogy két Glossfinity-t hoztam el, a régóta vágyott Burgundy Crush-t és a Candy Rose-t.





Elsőként a Candy Rose-t kentem fel, erre voltam kíváncsibb, mert ez volt a kockázatosabb választásom, ugyanis általában elég csúnyán be szoktam fürdeni a természetes színekkel.

Az állaga szuper, kell belőle két réteg, úgy viszont már tökéletes, ez világos szín esetén azt hiszem, megsüvegelendő. A száradása átlagos, a tartóssága pedig jó, én csak a harmadik napon véltem felfedezni egy nagyon kicsi kopást a végeken.

De térjünk vissza a színére: azt hiszem, elég trükkös árnyalat ez. Mert majdnem nude, de mégsem, hiszen ha nem is határozottan, de elüt a bőrszínemtől. Mélyebb és talán mályvásabb attól. Meggyőződésem, hogy ezért nem néz ki annyira rosszul a kezemen, mint a többi hasonló lakk.:)  Ennek ellenére sem érzem úgy, hogy az én árnyalatom, én élénkebb/sötétebb színekkel érzem igazán elememben magam, viszont az tagadhatatlan, hogy nagyon elegáns és egy szép, visszafogott alapdarab.

A natúr színek kedvelőinek és a kevésbé bátraknak egyértelműen ajánlom, nem csodálnám, ha gyorsan a kedvencük lenne, a sötét és feltűnő lakkok barátai pedig azért vessenek rá egy pillantást, mert néha nem árt egy kis változatosság.:)

0 megjegyzés: