Elfogyott!#6

3:10 Varjúlány 0 Comments



Ismét összegyűlt egy adag kiürült flakon és tubus, eljött az ideje egy újabb Elfogyott! bejegyzésnek.:)

Az AHAVA arctisztító tejet eleinte nem szerettem, nem is igen használtam, aztán rájöttem, hogy reggelente nagyon is jó szolgálatot tesz. Azt a kevés szennyeződést, ami ilyenkor van a bőrömön, leszedte és kicsit még hidratált is. Biztosan nem veszem meg nagy méretben, de nem bánom, hogy kipróbáltam.:)

Maszkokat nem igazán szoktam használni, erre a H&M-esre is csak kíváncsiságból csaptam le. Határozottan megkedveltem, úgy vettem észre, a pórusaimnak jót tett, ráadásul legalább négy alkalomra elég volt a tasakban lévő mennyiség. A csomagolása persze - így már - nem túl praktikus, de az árát bőven megérte.


Mikor a Nivea All-IN-1 helyét üresen találtam a DM-ben, gondoltam, adok egy esélyt ennek a Balea arctisztítónak. Kár volt. Az állaga is kellemetlen volt, nem is tisztított elég jól, ráadásul annak ellenére, hogy érzékeny bőrre való, néha mintha még csípett volna is. Azóta már ismét a Niveát használom. Sokkal, de tényleg sokkal jobb ennél. 

Elhasználtam az utolsó cseppet is a Bourjois szemfestéklemosómból, erről sokszor zengtem már ódákat, most sem tudok mást tenni. Mást vettem helyette sajnos - az a fránya kíváncsiság - , de az közel sem vált be ennyire, szerintem a Glamour-napokon lecsapok az utódjára a Müllerben. 


Két Balea tusfürdőt is kivégeztem, pillanatok alatt elfogytak. Jaj, és úgy, hogy közben még más tusfürdőkkel is váltogattam őket. 


Az Arginine Resist család samponja nem vált be az akkor még vörös fényű hajamra, a balzsammal viszont nem volt gondom, nem kiemelkedően jó, de teljesen korrekt.
A Full Repair sampont ellenben kimondottan jónak tartom, de mégsem vettem újra.


A kicsi Alverde testvajnak is a végére értem, melegebb időben nem volt rossz, de az utolsó használatok során már nagyon kellemetlennek éreztem a savanykás-fanyar illatát, pedig ugye ez csak az 50 milliliteres kiszerelés volt.

Az Avon lábradír már ezer éve megvolt, most fogyott el. Szerettem, bár nem kifejezetten a hatását, inkább az illatát. (A kupakja az utolsó használat után szőrén-szálán eltűnt.)


És akkor jöhetnek az ilyen bejegyzések törzstagjai: NYC fedőlakk és Isana körömlakklemosó. Mindkettőt szeretem, jók, ha eddig még nem tettétek volna, érdemes lecsapni rájuk.:)


Most csak egyetlen sminkterméket használtam el, a Max Factor Miracle Touch alapozóját. Nem volt már sok benne, és viszonylag gyorsan is fogyott, mint a legtöbb krémes alapozó. Jó terméknek tartom, de nem hinném, hogy a közeljövőben újraveszem.


Ti mit fogyasztottatok el mostanában?:) 

0 megjegyzés: