Essence Happy Holidays trend edition

6:11 Varjúlány 0 Comments

01 sugar plum fairy, 02 santa, baby!, 03 light up the tree!

A Catrice mellett az Essence is előrukkolt egy új trendkiadással, s ez már javában az ünnepekre "hangol". Nekem összességében kevésbé tetszik, de mégis örülök neki, mert máris karácsonyi hangulatom lett tőle.:)

Érkezik három egyrészes szemhéjpúder, a zöld nem rossz, de... ezek nekem most nem. 

01 golden girl

Kapunk egy műszempillát is, ez sem varázsolt el.

01 run, run rudolph!, 02 sugar plum fairy

A két ajakbalzsam viszont már annál szimpatikusabb, bár tartok tőle, hogy a hidratáló hatásuk nem lesz az igazi. Viszont mindkét árnyalat meglehetősen tetszik.
 

01 run, run rudolph!, 02 sugar plum fairy

A pirosító stickek színei is tetszenek, azonban még mindig nem sikerült megbarátkoznom ezzel a kiszereléssel... nem tudom, nem tudom.

01 joy to the world!, 02 run, run rudolph!, 
03 light up the tree!,04 sugar plum fairy

A kiadás erejéig visszatérnek a kétvégű lakkok. A zöld ezüst oldala egész tetszetős, és valószínűleg a piros duóra sem mondanék nemet, ha nem lenne hasonlóm, az utolsó, burgundi-arany kombináció viszont meglehetősen veszélyesnek ígérkezik a pénztárcámra...

01 season’s greetings!

A Happy Holidays legizgalmasabb darabja szerintem ez a fedőlakk, ha kapható lesz nálunk, erre szinte biztos, hogy lecsapok. 
01 season’s greetings!

Körömdíszek is jönnek, aranyosak, de nekem már túl bohókásak.:) 
01 jingle bells rock

Végül pedig egy hajgumi is érkezik, talán kicsit furcsa, de... nekem ez most tetszik.:)


Mit szóltok ehhez a kiadáshoz?:) 

A képek forrása: pinkmelon.de

0 megjegyzés: