Újdonságok: Orsay, Deichmann, The Body Shop, Nailland, Gerovital

5:24 Varjúlány 0 Comments



Nem akartam ilyen gyorsan újabb "vásárfiával" jelentkezni, pláne úgy, hogy a holmikat nagy arányban nem vettem, hanem kaptam, de automatikusan minden újdonságot lefotózok, és ha már így van, arra gondoltam, ezt a kisebb adagot is megmutatom nektek, mert végül is én is szeretem másoknál a hasonló bejegyzéseket.:)



A múltkori Orsay pulóvert annyira megszerettem, hogy szívem szerint tényleg minden nap azt venném fel, így aztán... lecsaptam erre is. A lelőhelye ugyan az volt, ez is bővebb típus, de a szabása mégis kicsit más, és a vállán lévő gyöngyök miatt talán valamivel különlegesebb is. Bár bevallom, pont azok miatt voltak kétségeim, tartottam tőle, hogy gyorsan elkezdenek potyogni, de eddig ez szerencsére nem következett be.


Új cipőt nem akartam, de aztán a szükség közbeszólt, a meglévő őszi lábbelimet már nagyon elnyűttem.
Biztos vagyok benne, hogy ez nem nyeri el mindenki tetszését, de én első pillantásra beleszerettem, ráadásul nagyon kényelmes is.:)
(Jaj, a Deichmann-ból van.)


A mézes TBS testvaj kívánságlistás volt, de aztán kicsit elbizonytalanodtam, mert inkább a virágos oldaláról fogták meg a mézet, így csak a kis kiszerelésre mertem beruházni. Még nem tudom, írjak-e majd róla bővebben, röviden annyit tudok mondani, hogy az állaga teljesen más, mint a csokisé, ez egyáltalán nem darabos, hanem tényleg vajas.

A Chocomania EDT a szép emlékek miatt került a kosaramba, bevallom, már kicsit bánom, de... kötődöm ehhez az illathoz.:)


A Nailland engem is meglepett egy "kis" ajándékkal, aminek minden darabja... telitalálat.:)
A Models Own épp tesztelés alatt van, pár napon belül biztosan írok róla, aztán majd jönnek sorban a többiek is.:)


Jártam egy Gerovital rendezvényen, ott kaptam ezt a csomagot - eredetileg természetesen nem ebben a dobozban voltak a termékek :) - , van itt sampon, hajpakolás, hővédő, arctej, éjszakai krém, szérum... Ezekről még nem tudom, mikor fogok írni, mert ugye kicsit hosszabb idő kell a kipróbálásukhoz, plusz pont egy másik hajápolási családot tesztelek, de ha szeretnétek valamelyikről olvasni, jelezzétek, és előbbre veszem.:)


0 megjegyzés: