The Body Shop Honeymania testvaj

7:52 Varjúlány 0 Comments



Nagyon vártam a Body Shop Honeymania vonalát, aztán a Twitteren említette Netti, hogy szerinte nem az igazi az illata, túl virágos. Ekkor már sejtettem, mi történt, sajnos a mézes illatokat időnként hajlamosak elvinni az akácvirág irányába.
Azért élőben is megnéztem magamnak a testvajat, és sajnos beigazolódott a gyanúm. Ennek ellenére elhoztam a kis kiszerelést, és nem bántam meg, hogy így döntöttem.



A tégelye a szokásos, kicsi, kerek, jól zár, rendben van.

Az illatára visszatérve: ha egy csupor mézbe szimatolunk, akkor annak is van egy enyhe virágos mellékzöngéje, de alapvetően csak egy cuppogós-gejl illatot érzünk, amit én nagyon szeretek. A legtöbb mézes kozmetikum az utóbbit próbálja utánozni, mikor több, mikor kevesebb sikerrel, de néha előfordul, hogy a virágosságot hangsúlyozzák.

Ha a testvaj tégelyébe szippantunk, nagyon töménynek tűnik, bocsánat a kifejezésért, ez nem minősítés lesz, csupán így tudom a  legjobban körülírni: olyan, mintha arconütne egy virágzó akácfaág.
Először tehát még nagyon domináns benne a virágosság, bár a háttérben azért a klasszikus mézes jegy is kivehető. Aztán bőrre felkenve már sokat szelídül, jóval lágyabb lesz, és hangsúlyosabbá válik a cuppanós-folyós méz, de a virágos jelleg azért még itt is megmarad.

Nem mondom azt, hogy kellemetlen az illata - különben is, olyan nincs, hogy rossz illat - , csak tőlem kicsit távol áll, de azért elviselem.

De hogy akkor mégis miért vettem meg? Azért, mert az állaga és a hidratáló hatása szuper.:)


Ez előtt még csak egy Chocomania testvajam volt, azzal sem volt különösebb gondom, sőt, nagyon szerettem, még mindig őrizgetek belőle egy keveset, viszont ennek az állaga sokkal könnyebben kezelhető. Csokis társával ellentétben ez egyáltalán nem darabos, hanem határozottan vajas. Keménynek tűnik, de ahogy hozzáérek, olyan, mintha kicsit megolvadna, krémesebbé válik, így nagyon könnyű eloszlatni. Nagyon kevés is elég belőle és azonnal pihe-puha lesz a bőröm tőle, annyira, mint semmi mástól.
Ráadásul tartós is a hatása, ha pénztárcabarát testápolót használok, azt reggel-este kenegetnem kellene, de legalább naponta egyszer, ezzel viszont elég hetente háromszor-négyszer bekennem magam.


Ui.: Ha kifejezetten tetszene nektek a Honeymania vagy a Moringa család illata, feltétlen szimatoljátok meg a Cacharel Scarlett parfümöt, azt is szeretni fogjátok!:)

0 megjegyzés: