Max Factor Glossfinity - Burgundy Crush

5:36 Varjúlány 0 Comments



A Candy Rose után persze gyorsan ki kellett próbálnom a Burgundy Crush-t is. Legalább egy éve nézegettem már, de valahogy soha nem jutottam el odáig, hogy a kosaramba tegyem - nem is értem, miért. 

Az üvege kifejezetten tetszik, egyszerű, de nagyszerű, és az ecsetével sincs gondom, pedig nem is lapított.




Az állaga remek, nem túl folyós, de nem is sűrű, hagyja magát terelgetni az ecsettel. Egy rétegben is remekül fed, de én azért átmentem rajta még egyszer. A tartósságára sincs panaszom, ez is a harmadik napon kezdett megkopni.

Ez mind szép és jó, de nem a fentiek miatt került közel a szívemhez, a színe az, ami elvarázsolt. Én nem mondanám kifejezetten burgundinak, inkább egy kicsit mélyebb pirosnak leheletnyi lilás beütéssel. Talán nem tűnik annyira extrának, hiszen csak egy krémfinisű lakk, de hihetetlenül el van találva ez az árnyalat, fantasztikus, tényleg.

Egyértelműen mindenkinek ajánlom, csodás őszi-téli lakk.:)

0 megjegyzés: