Catrice Feathers & Pearls limited edition

3:44 Varjúlány 0 Comments


C01 Hollywood’s Golden Age

Végre, végre egy Catrice kollekció, amire azt mondhatom, tetszik! Ez sem varázsolt el teljesen, de van egy-két darabja, amit mindenképp meg szeretnék majd nézni - a folytatásban írom, mik azok.:)

Szemre érkezik egy paletta, szép-szép, és kihasználhatónak is tűnik, de vannak már hasonló színeim.


Egy szemöldökfixáló stift is a kiadás része, talán nem túl érdekes darab, de az én érdeklődésem felkeltette.:)



Egy műszempillát is kapunk, bevallom, én a Catrice verzióit drágállni szoktam, de ennek kifejezetten tetszik a formája.


Jön egy "Lash & Eye Sparkling Gel" is, bocsánat, ennek képtelen voltam találó magyar nevet adni. 

C01 Charleston’s Fam

C02 Roaring Red

C03 Josephine’s Joy

Na jó, nem húzom az időt, egyértelműen a rúzsok a kedvenceim, főleg a két piros. (Még mindig tombol a pirosmánia... ) Ha minden igaz, félmatt finisűek lesznek, amennyiben nem fognak nagyon szárítani, boldog leszek velük, úgy érzem.:)


C01 Flapper Style
 
C02 Golden Twenties

C03 Charleston’s Fa

C04 Roaring Red

 C05 Running Wild

A lakkok közül főleg a két utolsó nyert meg, a piros azt hiszem, egyértelmű, miért, a Running Wild pedig nagyon izgalmasnak tűnik. 

C01 Golden Twenties

C02 Running Wild

Végül két körömdíszítő is tartozik a kiadáshoz, ezek engem nem mozgattak meg.


Nektek hogy tetszik a Feathers & Pearls?:)

0 megjegyzés: