Models Own - Sardonyx

3:52 Varjúlány 0 Comments




Írtam már korábban, hogy a Naillandról kapott csomagom telitalált volt, de ez a lakk önmagában is az. Ugyan egy-két aprósággal nem vagyok maximálisan elégedett, de a többi tulajdonsága sokszorosan kompenzálja ezeket.

Az üveg 14 milliliternyi lakkot tartalmaz, tetszik az egyszerű, hengeres forma, valamint a bársonyhatású kupak is - ez utal arra, hogy a Sardonyx a Velvet Goth kollekcióba tartozik - , még úgy is, hogy meglehetősen kényes, egyrészt gyűjti a szöszöket, másrészt sérülékeny. Az ecsete hagyományos kerek, talán a szokásosnál kicsit vastagabb.





Huh. Hol is kezdjem? Az állaga kicsit furcsa, viszonylag sűrű, így nem a legkönnyebb lakkozni vele, az első réteg elég egyenetlen és csíkos lett, a második azonban már orvosolta a problémát. Cserébe viszont elképesztően gyorsan szárad, még a matt lakkokhoz képest is. Mire a negyedik körmömhöz értem, az első már teljesen száraz volt, én ilyet eddig még nem tapasztaltam, le a kalappal, tényleg.

Aztán ott van a színe. Pirosas-bordó alapban úszik rengeteg apró mélyvörös csillám, egyszerűen gyönyörű. Azt azért hozzá kell tennem, hogy ahogy egyre több réteg kerül a körmökre, úgy lesz fokozatosan sötétebb az alapszín, háromnál már majdnem feketének tűnik, de talán nem is baj, mert úgy még jobban kitűnnek a vörös csillámok.

Ami a finist illeti, engem nem emlékeztet bársonyra, sőt, igazából semmihez sem tudom hasonlítani, de ettől még nagyon tetszik. Talán leginkább olyan, mintha matt lakkba tettek volna rengeteg apró csillámot. Végül is a tapintása is ezt támasztja alá, mert csak a csillámok miatt nem teljesen sima, közel sem olyan durva tehát, mint a homokhatású lakkok.

Ezt a két képet még muszáj megmutatnom, bár a valóságban az arany fény/visszatükröződés nem ennyire jellemző:



+ így nézett ki a negyedik napon:

(A szög szörnyű, de ha már lekaptam, gondoltam, illusztrálom a tartósságot, 
plusz talán a textúrát ez a kép adja vissza leginkább.) 

És akkor végül a legjobb tulajdonsága: elképesztően tartós. Tudjátok, hogy nagyon figyelek a kopásra, és nem is kíméltem, de ez tényleg meg sem moccant, minimális fehér csík sem jelent meg a körmöm végén. Jó, talán a körömágyamnál már látszott valami a negyedik napon, de szerintem az is inkább lenövés volt. Persze ezért cserébe a lemosása is elég nehézkes, de én inkább teszem a voksom egy olyan lakkra, ami tovább bírja, de nehezebb tőle megszabadulni, minthogy gyorsan, szinte magától is lejöjjön.:)


Megértem, ha valakinek nem a szíve csücske ez a szín, és tudom, hogy az extrább finisek sem tetszenek mindenkinek, de nálam ez a lakk nagyon betalált, ha megtetszett, bátran csapjatok le rá!:)

0 megjegyzés: