Flormar U31

5:32 Varjúlány 0 Comments



A Nailland-től kapott lakkok közül utoljára a Flormar-t próbáltam ki, mert hiába volt nagyon csábító a kicsike, a többi, számomra eddig még ismeretlen márka jobban vonzott.
Az üvegéről csak egy mondatot írnék: nem a legpraktikusabb, de nekem nagyon tetszik ez a karcsú kupak. Az ecsete hagyományos-hengeres, én továbbra is jobban szeretem a lapítottakat, de ezzel is el lehet boldogulni.:)





Az állagába nem tudok belekötni, mégsem érzem helyénvalónak a tökéletes jelzőt. Talán mert egyik jellemzője sem kiemelkedően jó, igaz, nem is rossz. Kicsit terelgetni kell az ecsettel, két rétegre szükség van belőle és a száradása is átlagos. Fedőlakk mindenképp kell rá, mert önmagában nem túl fényes, azzal együtt a második nap végére kezdett kicsit megkopni.

Ami a színét illeti, elég trükkös, ugyanis egy sötétbordó-meggy alapesetben, de néha mintha egy kis lilás tónust is vélnék felfedezni benne. Azonban nagy bánatomra azok a püspöklila-pink (?) csillámok, amik az üvegben még egész jól kivehetőek, felkenve teljesen eltűnnek. Kár, bár azért szerintem így is elég szép ez a lakk.:)

Ui. 1: Egy kép az üvegben még meglévő csillámokról:


Ui. 2: Ugyan nem tökéletes hasonmások, de ha valaki lemaradt volna az IsaDora Ancient Ruby-ról, ez nem rossz alternatíva helyette!:)


0 megjegyzés: