Catrice Berry Potter & Plumbledore

6:00 Varjúlány 0 Comments



A Catrice új kínálatából az én szívemet egyértelműen a lakkok dobogtatták meg a legjobban, azok közül is a Crushed Crystals vonalba tartozók, de a sima körömlakkok közül is azonnal beférkőzött egy a kosaramba. Nyilván a fenti Berry Potter & Plumbledore-ról van szó, gondolom, ez egyáltalán nem meglepetés. :)


Az üvegéről sok újat nem tudok mondani, csak azt tudom ismételni, hogy úgy érzem, kispórolták belőle az anyagot. Az ecsete sem a kedvencem, eleve nem rajongok a lekerekített formáért, de ez még ráadásul nem is szabályos, így pedig végképp nem leányálom körmöt festeni vele.


Viszont a színe és a neve fergeteges.
Az alapja egy szilvás árnyalat, fényviszonyoktól függően hol melegebbnek, hol hidegebbnek hat, és még erre jön egy suhintásnyi türkizes játék. Olyan, mintha varázslat futna át az alapszínen.
A finisét nem tudom pontosan meghatározni, szerintem még nem duokróm, de nem is csak irizáló, valahol a kettő között jár, és azt hiszem, ez nagy szerencse, ugyanis az irizáló dolgok nekem általában egyáltalán nem tetszenek.





Az állagára nincs panaszom, de dicsérni sem tudom, a tartóssága viszont egész jó, a harmadik nap végén szokott megjelenni egy hajszálnyi kopás a körmöm végén. Két rétegben már teljesen jó lenne (két réteggel láthatjátok Edinánál), de szerintem ráfér egy harmadik is. Nem a fedésére, mert az elegendő lenne kettővel is, hanem a színére. Egy harmadik réteggel erőteljesebbé és mélyebbé válik, az én szememnek így egy fokkal jobban tetszik. :)

A legnagyobb erőssége szerintem ennek a lakknak az, hogy nagyon ügyesen van összerántva a koncepciója. Ezt abból szűrtem le, hogy valahányszor külön-különválasztom a színét és a fantázianevét, rájövök, hogy nem vettem volna meg csak azért egy lakkot, mert ez a neve, de talán erre a színre sem ruháztam volna be más fantázianévvel. Így, együtt viszont tényleg olyanok, mintha egy picike mágiát sikerült volna elcsípni, cseppfolyósítani és üvegbe önteni. 

Nagyon sokszor felkentem az elmúlt hetekben ezt a lakkot, de még így is belátom, hogy nem ez az árnyalat az, amiért mindenki lelkesedni fog. Nekem alapvetően tetszik, viszont még én is azt mondom, hogy szép, de nem ez az én színem, ha csak egyetlen lakkot viselhetnék mostantól mondjuk egy hónapig, eszembe sem jutna ezt választani. De mégis van annyira különleges, hogy képtelen vagyok akár csak egy pillanatra is bánni a beszerzését.

0 megjegyzés: