Elfogyott!#8

13:42 Varjúlány 0 Comments


Kedden már volt egy hasonló bejegyzés, akkor megmutattam az egyik felét azoknak a termékeknek, amiknek az utóbbi hónapokban a végére értem, most pedig jön a többi. :) 

Tudom, hogy sokan nagyon szeretik a Carmex-et, eleinte nekem sem volt gondom vele, de a végére egyre több gyengéje mutatkozott meg. Kellemetlen réteget képez az ajkakon és nem is táplál úgy, mint az iHerb-es Madre Bees. Talán a tubusos verzióra egyszer újra beruházok majd, de a stiftes nekem nem vált be.

Egy kis kiszerelésű csokis TBS testvajat is kiürítettem, ezt minden szempontból szerettem, hidratált, ahogy kell és az illatát is megkedveltem, de mostanra erre is sikerült picit ráunnom. Ennek ellenére nem tartom kizártnak, hogy idővel majd visszatérek hozzá.


A Catrice szemöldökformázójának is a végére értem, nekem annyira bevált, hogy újra megvettem. A színe tökéletes, nem túl vöröses, a csomagolásával sincs gondom, fixálja is a szálakat (bár ebben talán lehetne valamivel erősebb) és még olcsó is, nem volt hát komoly okom a lecserélésére.

Két nagyon-nagyon régi S-He szemhéjpúdertől is elbúcsúztam, nagyon kevés volt már bennük, így ezeket igazság szerint csak azért használtam el, hogy ne foglalják a helyet.

A Catrice szempillaápolója is elfogyott, nem volt rossz, de az Alverde verzióját sokkal jobbnak érzem.


Sokszor emlegettem már, hogy nekem mennyire bevált a L'Oréal Accord Parfait alapozó. Tartalékoltam még belőle egy keveset őszre, de sajnos már ez is elfogyott. Tényleg nagyon sajnálom, hogy már nem kapható, szuper termék volt.

A Catrice Bring Me Frosted Cake szemhéjpúderét is sokszor említettem, ebből már a másodikat fogyasztottam el, szerettem, de most mást használok "radírként".


Magam sem tudom, miért, de az Yves Rocher Sexy Pulp spiráljától nem vártam sokat, ehhez képest bevált, nem is kicsit. Ezzel szemben a Bourjois szempillafestékeitől csodát reméltem, de sem a Volume Glamour Max Definition, sem a sima Volume Glamour nem teljesített úgy, ahogy kellett volna.


Az Essence Long Lasting ceruzáit nagyon szeretem, még úgy is, hogy nem vagyok nagy ceruzabarát. A feketét még nem pótoltam (de ami késik, az eljön), a bőrszínűt pedig sajnos nem is tudom, mert kivonták a forgalomból. Szerencsére kifutó áron vettem belőle egy másodpéldányt, és az még kitart valameddig.

A Catrice folyékony tussal elégedett voltam, korrekt termék, pláne, ha az árát is figyelembe vesszük, de találtam jobbat helyette, igaz, az valamivel drágább.


Nem véletlenül nem szerepeltek eddig a hasonló posztokban körörömlakkok, ugyanis soha egyet sem használtam még el teljesen, mindig maradt néhány csepp az üveg alján, és úgy éreztem, így "nem ér" itt mutogatni őket.
Most kivételt tettem, mert szeretnék megemlékezni ezekről a kicsikékről: az Essence Space Queen-je nagyon fog hiányozni, sötét árnyalatok fölött szuper volt, a S-He-vel nehezen kötöttem barátságot, de miután megtört a jég, már nem volt gondom vele - szívem szerint mindkettőt újravásárolnám.
A Maybelline Tutti Fruitti-t már kevésbé sajnálom, hiába tűnt érdekesnek az üvegében, felkenve nem szerettem meg.


Az NYC Turbo Dry-t továbbra is jónak tartom, de az Essence Ultra Gloss sem sokkal marad el mögötte, teljesen korrekt fedőlakk. Az alaplakkokat váltogattam, hol a 24/7-ből kentem fel, hol a BTGN-ből, az előbbire kicsit könnyebb lakkozni, az utóbbi viszont úgy érzem, tartósabbá teszi a manikűrt. Most a BTGN-nek értem a végére, azt hiszem, ebben a formában már nem lehet kapni, de ha más csomagolásban ráakadok, biztosan veszek még belőle. :)


Körömlakklemosó, körömlakklemosó...


... és még több körömlakklemosó. :)
A Coop-os továbbra is borzasztó, a Florin és a Coral egy fokkal jobb, de az Eszter mindet veri, őt pedig az Isana, ami még mindig a favoritom. Csupán annyi a gondom vele, hogy ha Rossmann közelében járok, rendre elfelejtem, hogy be kéne szereznem egy újabb adagot, így aztán "kényszermegoldásként" gyakran be kell érnem másokkal, mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja. :) 


Ti mit fogyasztottatok el mostanában? :)


0 megjegyzés: