Rimmel Space Dust - Moon Walking

9:05 Varjúlány 0 Comments



A Rimmel Aurora fantázianevű sand lakkját már az első használat során sikerült megkedvelnem, és azóta is csak fokozatosan jobbá és jobbá vált a viszonyunk. Ha az öt kedvenc körömlakkomat kéne megneveznem, biztos, hogy a kiválasztottak között lenne - annak ellenére is, hogy én általában a drámaibb színeket szeretem, az Aurora pedig meglehetősen visszafogott.

Mivel ennyire megszerettem, sokat gondolkodtam a lila verzión is, de a lilát nem érzem az én színemnek (néhány bejegyzéssel korábban kifejtettem, pontosan miért), így viszonylag könnyen a boltban tudtam hagyni. Egészen addig, amíg nem kezdték el féláron - vagy még attól is kicsit kevesebbért - kínálni. Úgy már egyértelmű volt, hogy kell.



Az ecsetére és az üvegére nem fecsérelnék túl sok szót, mindkettőt szeretem. Ezzel szemben a színére szeretnék kicsit bővebben kitérni, ugyanis mostanáig sem sikerült megfejtenem, pontosan milyen. Az biztos, hogy fémes színű apró csillámok és glitterek egyaránt vannak benne, amik javarészt ezüstnek tűnnek, de bizonyos fényviszonyok között egy-egy pillanatra némi rezes árnyalat is felfedezhető bennük. Eddig rendben is vagyunk, viszonylag tiszta ügy.
Viszont az alapszínt nem igazán tudom körülhatárolni, biztosan nem sötét árnyalat, de nem is annyira világos (bár furcsa módon felkenve sokkal fakóbbá vált, mint ami várható lett volna az üveg alapján), valamint se nem túl hideg, se nem túl meleg, mintha tökéletes egyensúlyban lenne benne a piros és a kék. Ennyire tellett most tőlem, bocsánat. :)




A minőségére nem lehet egy rossz szavam sem. Meglepően könnyű felkenni, még annak ellenére is, hogy szinte érezhetőek a benne lévő nagyobb, durvább glitterek. Két réteg elég belőle, gyorsan szárad és a tartóssága is kiemelkedő, négy napot a legeslegminimálisabb kopás nélkül kibír.

Ugyan nem szeretem annyira, mint az Aurorát, de így sem bántam meg a beszerzését, nem tudok tehát mást mondani, minthogy ilyen áron még a nem-lilakedvelőknek is érdemes elgondolkodni rajta. :)

Ui.: Megaéránál és Edinánál is olvashattok róla. :)

0 megjegyzés: