Essence Beach Cruisers trend edition

16:53 Varjúlány 0 Comments


A Viva Brasil mellett egy másik trendkiadással is készülnek Essence-ék, de arra nem mernék megesküdni, hogy ez is bejön hozzánk - ebből következően persze, hogy összességében ez tetszik jobban.

01 girls just wanna have SUN!

02 keep calm and go to the beach!

03 life is a beach

Érkezik mindjárt három különleges árnyalatú szemhéjpúder, ahogy láthatjátok, ezeket vizesen is lehet használni majd. A sárgát és a türkizt örömmel elfogadnám. :) 

01 sun, fun & copper!, 02 keep calm and go to the beach!

Egy bronz és  egy türkiz tus minden nyáron előfordul legalább tucatnyi kollekcióban, az Essence verziója ezúttal ki is pipálva. De ez nem azt jelenti, hogy nem tetszenek, mert ezúttal mindkettő (igen, még a bronz is!) szimpatikus lett. 

01 cruisers united

Egy "szempillatopper" is része a kiadásnak, a legtöbb barna szemet szerintem nagyon szépen kiemeli ez az árnyalat, úgyhogy ezt is csak üdvözölni tudom. 

01 I <3 summer break, 02 girls just wanna have SUN!

A tubusos szájfényekért soha nem rajongtam, így ezek sem ragadtak magukkal, bár a pink egész tetszetős.

01 I <3 summer break

Már megszámolni sem tudom, hány színátmenetes pirosítót láthattunk az utóbbi egy évben az Essence-től. Bevallom, én már kicsit unom ezt a megoldást, ráadásul az alapkínálatban is van egy hasonló szín, de üsse kő, azért mutatós. 

01 life is a beach

Sokaknak problémát okoz, hogy a legtöbb bronzosító narancsos, nos, ha minden igaz, a Beach Cruisers darabjával nem fog fennállni ez a gond. Én nem vagyok nagy híve a bronzereknek, de ez az árnyalat nagyon jó lehet kontúrozáshoz, kíváncsi vagyok rá. 

01 I <3 summer break, 02 girls just wanna have SUN!,
03 keep calm and go to the beach!, 04 life is a beach

Sand lakkot még nem próbáltam az Essence-től, de azt könnyen el tudom képzelni, hogy a fenti, kissé korallba hajló pirosnak nem fogok tudni ellenállni. De a menta is szép és tulajdonképp a másik kettő is.

01 take me to paradise

 
01 don’t forget your bikini

Egy testpermet és egy kis szütyő tartozik még a trendkiadáshoz, vidámak és szépek, de ezek engem nem csábítanak, viszont sok más dolog igen, és rég volt már ilyen az Essence esetén.

Ti mit szóltok hozzá?:)

0 megjegyzés: