Catrice Eve in Bloom limited edition

15:28 Varjúlány 0 Comments

C01 Bloomynous

 C02 Beauty Bouquet

Itt az augusztus, és vele együtt az új Catrice limitált kiadás is, mely az Eve in Bloom névre hallgat. :) 


C03 Bed Of Flowers 

Jön három kétrészes szemhéjpúder, a zöld egész szép, de most valahogy az sem csábít különösebben. 
C01 The Flower Of Love

C02 Floralilac

Két szemceruzát is kapunk, én nem vagyok oda a ceruzákért, de a lila egész különlegesnek tűnik.
C01 Blossom Me, Blossom You

  C02 Rosebuddy

C03 Bed Of Flowers

A kiadás legizgalmasabb darabjai szerintem ezek az arc- és ajakszínezők, a piros nagyon tetszetős!

  C01  Bloomynous

Egy por állagú highlighter is az Eve in Bloom része, mely ráadásul ápolást ígér... erre nagyon kíváncsi vagyok

  C01 Bloomynous

Egy körömmatrica is érkezik, szép-szép, de nem biztos, hogy ezzel kezdem majd a matricákkal való kísérletezést.
 C01 Bloomynous

C02 Floralilac

C03 Bed Of Flowers

C04 Rosebuddy

  C05 Blossom Me, Blossom You

Természetesen nem ússzuk meg lakkok nélkül, nekem a két utolsó a favoritom.


Nektek hogy tetszik ez a kiadás?:) 

0 megjegyzés: