Napi smink, tripla adag, harmadjára

4:20 Varjúlány 0 Comments



Június elején-május végén elég sokszor lefotóztam a sminkem, de a fényképeket azóta is csak kerülgetem, mert annyira egyszerű, "kis semmi" dolgokat dobtam össze, hogy nem tudtam eldönteni, érdemes-e ezeket megmutatni, plusz akkor még a hajammal is nagyon küzdöttem. 
De ma egy - a következő napokban megírandó - teszt miatt át kellett néznem őket, és akkor már úgy döntöttem, ám legyen.:)



1. A szemem egy bronzos-barnás krémes alapot dolgoztam el, majd kívülre és alulra egy sötét színt ütögettem, a belső szemzugba pedig egy nagyon fényes aranyos-bézs púdert tettem. Az arcomra az új kedvenc bronzosító-pirosító kombinációm került, igaz, csak nagyon finoman, a számra pedig némi ápoló fényt tettem.

Arc:
Lioele Water Drop BB krém
Bourjois Healthy Mix korrektor (51)
H&M bronzosító
MAC Supernova pirosító

Szemöldök:
E.L.F. szemöldökzselé (Dark)

Szem:
Maybelline Color Tattoo (On and on bronze)
88-as paletta egyik szürkésbarna színe
Catrice Pure Chrome szemhéjpúder (Artfully Lustrous)
Essence zselés tus  (01, Midnight In Paris)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Clarins Instant Light Natural Lip Perfector (05, Candy Shimmer)



2. Az arcomra itt is a "szokásos" dolgok kerültek, és a szememen is ugyan azt a bronz krémes alapot használtam, ami ezúttal - igaz, a fényképek készítésekor már közel sem volt friss a sminkem - alaposan megcsúszott. Na, de ezt majd a tesztjében bővebben kifejtem.
Az egyik kedvenc szemhéjpúderem ütögettem bele, és ezzel a szememet le is tudtam.:)
A számra pedig végül egy natúr rúzst tettem.

Arc:
Lioele Water Drop BB krém
Bourjois Healthy Mix korrektor (51)
H&M bronzosító
MAC Supernova pirosító

Szemöldök:
E.L.F. szemöldökzselé (Dark)

Szem:
Maybelline Color Tattoo (On and on bronze)
L'Oréal Color Infaillible szemhéjpúder (033, Tender Caramel)
Catrice szemhéjpúder (090, Bring Me Frosted Cake)
Essence zselés tus  (01, Midnight In Paris)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Rimmel Kate Moss rúzs (08)



3. Itt is egy krémes alap került bevetésre, és itt is port ütögettem bele, ezúttal szürkét.:) Az arcomon semmi újat nem használtam, a számra pedig csak egy ajakceruza került, ez talán nem volt a legjobb választás, nem sokkal a képek készítése után rá is dobtam egy kis szájfényt, de akkor éppen nagyon tetszett a matt hatás.:)

Arc:
Lioele Water Drop BB krém
Bourjois Healthy Mix korrektor (51)
H&M bronzosító
MAC Supernova pirosító

Szemöldök:
E.L.F. szemöldökzselé (Dark)

Szem:
Catrice Made To Stay krémes festék (020, Romans Gone Bad) 
Douglas szürke paletta
Catrice szemhéjpúder (090, Bring Me Frosted Cake)
Essence zselés tus  (01, Midnight In Paris)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Essence Lipliner (07, Cute Pink)


Most ennyi, ígérem, legközelebb már kicsit "komolyabb" sminkekkel jelentkezem.:) 

0 megjegyzés: