Miért nem szeretem a Carmex-et?

6:36 Varjúlány 0 Comments


Mivel az alapos radírozás után a bőséges ápolás következik, a DIY bejegyzés eszembe juttatta, hogy bár már többször is elkotyogtam, nem a szívem csücske a Carmex, még nem részleteztem, miért.


Tudom, hogy a csomagolásáért a többség nem rajong, nekem sem a szívem csücske, de látom a praktikus oldalát is: ez a rovarirtóra hajazó sárga és piros kombinációja nagyon rikító, könnyű megtalálni még a táska legalján is.
Azzal is tisztában vagyok, hogy a kámforos íze-illata sem lopta be magát mindenki szívébe, de nekem még ezzel sincs gondom, bevallom, az ízlelésem nem túl jó, az illata pedig egyszerűen nem zavar, ellenben az enyhe bizsergető hatást szeretem. A hatékonyságával sincs gondom, mert valóban a legvállalhatatlanabb, kicserepesedett-kiszáradt ajkakat is rendbe hozza.

Én főként lefekvés előtt szeretek ajakápolót használni, általában olyankor kicsit vastagabban bekenem a szám, és reggelre pihe-puha ajkakkal ébredek. Igen, csakhogy esetemben a Carmex egy kellemetlen réteget képez az ajkamon, ami még reggel is ott van. Hozzá vagyok szokva a rúzsokhoz, szájfényekhez, alapvetően nem az zavar, hogy van valami a számon, hanem inkább az, hogy olyan, mintha ránehezülne, nem hagyná "lélegezni".  Ez így butaság, tudom, de így tudtam leginkább körülírni. :)
Próbáltam egész vékonyan, tényleg nagyon-nagyon óvatosan is kenni, de sajnos akkor is ugyan ez a helyzet, nehéz, fullasztó réteget érzek a számon.

Azt az egy megoldást találtam erre a problémára, hogy már csak nappal veszem elő a Caremexet, és legkésőbb fél-háromnegyed óra után törlöm is le.
Tudom, hogy nagyon sokatoknak a kedvence, és meg is értem, mert valóban hatékony, de nekem sajnos nem az igazi.  :(


Ti tapasztaltatok már hasonlót? Nektek bevált a Carmex?

0 megjegyzés: