DIY Adventures - Házi kencék

3:58 Varjúlány 0 Comments



Júniusban kimaradt a DIY Adventures, most viszont "duplán" jelentkezünk, ugyanis a házi kencékről, amiket készítettünk, véleményt is írunk.:)

Bevallom, én ennek a témának nagyon örültem, szeretek szépítőszereket kutyulgatni, ennek ellenére végül mégis a könnyebbik oldaláról fogtam meg a dolgot. Csak egy ajakradírt készítettem, viszont erről már legalább fél éve be szeretnék számolni, úgyhogy most mondhatni két legyet ütök egy csapásra.:)



Én már jó ideje ebbe az elfogyasztott H&M ajakápoló tégelyébe kavargatom az éppen használt ajakradírom, de a "recepten" mindig változtatok kicsit. Két összetevő kell mindenképp: egy szemcsés, ami a radírozó hatásért felel, valamint egy folyékony, de picit ragadós alap, amibe ezt belekeverjük.

A többség azt hiszem, a méz-cukor párost ismeri, nekem is tökéletesen bevált az a változat is, de aztán a következő verziókat is kipróbáltam:

- méz és só (érdekes, egyszerre sós és édes íze lesz, nekem talán ez a kedvencem)
- méz, porcukor, cukor (a porcukor kicsit besűríti, és én úgy érzem, az ici-pici szemcsék is hatékonyak)
- méz, cukor, só, ez van most a tégelyben
- méz, porcukor, kristálycukor, só
- méz, barnacukor
- méz, barnacukor, egy nagyon kevés só
- sűrű, ragadós házi málnaszörp, kristálycukor (Ezt egyszer egy mentalevéllel is megbolondítottam, csak az illata kedvéért.)

Amit semmiképp sem ajánlok, az a málnaszörp-só és málnaszörp-barnacukor párosítás, de azon kívül tényleg minden bevált, amit csak próbáltam, igazság szerint úgy érzem, a házi ajakradír esetén csak a kreativitásunk szab határt.:)
Ami az arányokat illeti: én jobban szeretem a kicsit hígabb verziókat, de ha esetleg elkészítenétek, a második alkalommal már úgyis biztosan ráéreznétek, ti hogyan szeretnétek, tehát csak azt tudom mondani, hogy ízlés szerint.:)

Én a fenti verziókat négy-ötnaponta szoktam használni, önmagában annyira nem látványos az eredmény, de határozottan érezhető, és ha élénkebb rúzst használok, bizony látszik, ha radíroztam előtte.


Ui.: Lehet, hogy csak túl óvatos vagyok, de én az itthon készített ajakradírokat hűtőben szoktam tartani, gond nem lehet belőle, és ebben a melegben még jobban is esik valami hideget kenegetni.:)

Nézzetek be a többiekhez is:

Bellala (Bellala Blog) 
CRaPTRaSH (CRaPTRaSH ViLáGa)
A vendégünk ebben a hónapban Rami: (http://stilusesegyeb.blogspot.hu/)


0 megjegyzés: