Sparkling Silver + Hello Holo

9:41 Varjúlány 0 Comments



Az utóbbi időben valahogy kevesebb kedvem volt a lakkozáshoz, mint általában, így csak a nagyon tartós homokhatású körömlakkjaimat használtam. De hétfőn megsajnálatam a fiókomban árválkodó, elhanyagolt szépségeket, és egy régi kedvencemet, az Essence ezüst repedezős alapot kentem fel, majd feldobtam némi Hello Holo-val.






Annyira nem különleges párosítás, de nekem mégis tetszett.:) Bár ezek az apró holografikus csillámok alapvetően jobban mutatnak sötét alapon, ennek a világosnak is megvan az előnye: beleolvadnak a kis szemcsék, és az összehatás olyan, mintha egyetlen lakkot használtam volna. Ráadásul a tartósságukra sem panaszkodhatok, pedig a Sparkling Silver minősége alapvetően nem megsüvegelendő, de így, a Helo Holo-val egészen tegnapig bírták.


Ui: Ha erről az ezüst alapról lemaradtatok, azt hiszem, a S-He kínálatában is van hasonló.:)


0 megjegyzés: