Júliusi kedvencek

4:30 Varjúlány 0 Comments


Július első három hete azt hiszem, ebben az évben a legjobb időszakom volt eddig, aztán az utóbbi néhány nap nagyon szerencsétlenül alakult, de ennyit erről, jöjjenek a kedvencek.:) 


Bár még mindig gyakran előkerült a H&M bronzosítóm, most ezt az E.L.F. kompaktot gyakrabban elővettem. A pirosító állandó kedvencem, viszont a bronzosítót az év nagy részében túl sötétnek találom, de úgy éreztem, ha valamikor, hát most megengedhetem magamnak a használatát.
Az Yves Rocher málnás EdT-jét nagyon sokat fújkáltam, szinte már úgy használtam, mint egy testpermetet, a nagyon egyszerű illata miatt nem is igen tudok kölniként tekinteni rá. Mindenesetre nagyon kevés parfümből használok el ilyen sokat, pláne ennyire rövid idő alatt.


Tavasz óta mellőzött volt a Sleek Bad Girl palettám, de most előszeretettel készítettem vele füstös szemeket, a színei továbbra is nagyon közel állnak hozzám.
Amennyire nem tudok megbékélni az egyenesre vágott alapozóecsetekkel, annyira megszerettem a Sigma P80-as ecsetet, korrektorhoz zseniális! 


Bár még mindig rajongok a Lady Dangerért, most talán többször elővettem a Vegas Voltot, hol magában kentem fel, hol ezzel a Bourjois szájfénnyel kombináltam. 


Az őszi Douglas Box legjobb darabja ez az Artemis krém volt, már az első próba után is nagyon tetszett, de akkor úgy éreztem, nyárra lesz ideális, és eltettem. Ezúttal nem tévedtem, valóban nagyon jól esett a melegben a bőrömnek ez a könnyű, de mégis hatákony hidratáló, ráadásul mint rájöttem, ez a 25 milliliter egész sokáig elég lesz. 


Júliusban is szinte csak a homokhatású lakkjaimat használtam, főleg a piros-pink OPI-t és a sárga Lovely-t, egyedül ennek a Flormárnak sikerült megtörnie a különleges finis uralmát. A minőségével nem vagyok maradéktalanul elégedett, sőőőt, mint rájöttem, a tartóssága hagy kívánnivalót maga után, de a színe csodás. :) 


Ebben a hónapban rengeteg nyakbavalót hordtam, legtöbbet talán ezt a hosszú, színes darabot, egy Alverde limitált kiadás része volt tavaly nyár végén-ősz elején.


Nektek mik voltak a kedvenceitek júliusban?:)

0 megjegyzés: