Ami jobb a Carmex-nél

4:55 Varjúlány 0 Comments


Még nyáron írtam arról, hogy nekem nem vált be maximálisan a Carmex, azóta tervezem, hogy megmutatom, mi az, ami igen.:) 

Elég sok ajakápolót kipróbáltam már, mivel nagyon könnyen kiszárad a szám, és eddig (sajnos) azt tapasztaltam, hogy ebből a kicsit drágább a jobb. Így mikor az iherb-ről rendeltem Real Technques ecseteket, és az ingyenes holmik közül kellett egyet a kosaramba raknom (azt hiszem, 20 dollár feletti vásárlásnál lehet választani a megadott termékek közül), nem fűztem nagy reményeket ehhez a balzsamhoz. De a méz miatt mégis szimpatikusnak éreztem, és úgy döntöttem, ám legyen, legfeljebb majd ez is a fiókomban fog csücsülni. 
Nem így lett. :)


A csomagolása nagyon egyszerű, formáját tekintve a Camrex-re hajaz, csak ez fehér és más a matrica rajta. Az enyémen még a Madre Bees felirat szerepel, de már Sierra Bees-ként keressétek.:) 
A kicsike kupak nem a kedvencem, de persze nem is tragédia, azt viszont díjazom, hogy nem csak kifelé, visszafelé is lehet csavarni a stiftet, sajnos nem minden hasonló kiszerelésű terméknél oldották meg ezt.


Az illata iiiisssteni. Igazi mézes finomság, határozottan érezhető, de szerintem még nem sok. Az állagát leginkább a balzsamos és a selymes jelzőkkel tudom illetni, a tubusában még viszonylag keménynek tűnik, a számmal érintkezve viszont krémesebbé, kenhetőbbé válik, egyszerűen szuper. És emellett még teszi is a dolgát. Tudom, ez nem hangzik túl zseniálisan, de a legtöbb ajakápolóról szerintem ez nem mondható el. Nos, erről igen.
A legszárazabb, legcserepesebb ajkakat is rendbe hozza, ha éjszakára bekenem vele a szám, reggelre elképesztően puha lesz. És kellemetlen réteget sem képez rajta. Az egyetlen, amit eleinte kicsit sajnáltam, az az, hogy nincs bizsergető hatása, azt úgy megszoktam már, de persze tudok élni nélküle.:)

Én az összetevőkhöz szégyenszemre nem igazán értek, de ha jól tudom, natúr termék, a Krémmánián megnézhetitek, pontosan miket is tartalmaz.:)

Azt írtam már, hogy rendelés mellé ajándékként választható, de az eredeti ára is nagyon kedvező, két dollárba sem fáj, és ha esetleg a mézes nem lenne szimpatikus, van vaníliás, gyümölcsös, mentás stb. Szerintem szép lassan én majd végigpróbálgatom mindet.:)

0 megjegyzés: