Essence tesztek II.

10:43 Varjúlány 0 Comments



Néhány napja írtam a Primőr-találkozón kapott Essence sminkek egyik feléről, most került sorra a többi. :)

Köztudott, hogy a szívem egyik csücskében krémes szemfestékek laknak, az Essence új verzióját mégsem vártam kitörő lelkesedéssel. Valahogy a  sorbet elnevezés miatt nem fűztem hozzá túl sok reményt, plusz a színek sem tetszettek különösebben.


A szemfesték egyszerű csavaros tégelyben érkezik, kicsit nagyobb, mint amire a képek alapján számítottam, ez azért jó, mert így könnyebb belenyúlkálni. :) 


Enyhe műanyagos illata van, az állaga nagyon érdekes, keménynek tűnik és az is, de ahogy hozzáérek, szinte folyósnak, tejszínhabosnak tűnik. Engem kicsit a Holografics kollekció krémes festékeire emlékeztet, ami nem jó hír, mert azok bizony elég hamar elkezdtek beszáradni.


Képtelenség belőle egyszerre sokat felvenni, pláne aztán utána a szemre továbbítani. Nem túl pigmentált, építgetni kellene, viszont nem igazán lehet, mert ha kicsit is többet használunk belőle, darabos lesz, ráadásul még úgy sem lehet vele teljes fedést elérni. 
Én ezért inkább plusz "effektként" szeretem, a belső szemzugban és a szemöldökcsonton egész jól muzsikál, de én már sötét por fölött is próbáltam, úgy is működőképes. 

Az én árnyalatom a 02-es Illuminating Raspberry, a tégelyében még egy lilás fényű, hidegebb rózsaszínnek tűnik, felkenve viszont sokkal melegebbé, mályvás-hússzínűvé válik.

A tartóssága nem kiemelkedő, krémes alapként szerintem nem állja meg a helyét, mert önmagában is elkezd megfakulni három óra után.


Az egész csomagból leginkább a szájfényszettnek örültem, olyan aranyos (és ötletes) ez a csomagolás!


A dobozkában három mini - tényleg mini - szájfény lapul, 2-2 milliliteresek.


Annak ellenére, hogy nagyon kicsik, az applikátoruk szerencsére nem túl apró, alig kisebb az átlagosnál.

Az illatuk valamilyen zselés cukorkára emlékeztet, kicsit mű, de nekem mégis tetszik. Az állaguk egész jó, sokkal-sokkal jobb, mint a sima Essence szájfényeké, ezek nem olyan borzasztóan folyósak-mászkálósak, kicsit tapadósabbak, jobban a helyükön maradnak, de még egyáltalán nem zavaró mértékben ragacsosak.
Az állaguk miatt nagyon tudnám szeretni őket, viszont...


... sajnos egyik sem az én színem. A 06-os szett tartalmaz egy csillámmentes világosabb rózsaszínt, ez rajtam hullahatást eredményez, egy mikrocsillámos, picit barnásabb természetes rózsaszínt, erre azt mondom, már éppen-éppen elmegy, de utcára még ezt sem merem viselni. A harmadik szinte teljesen áttetsző lenne, de tele van ezüst csillámokkal, így önmagában megint nem az igazi, de rúzs fölé nem rossz.


A márka ecseteiről már lemondtam, viszont ez a kabuki alaposan meglepett. Ugyanis kibontás után rá kellett jönnöm, hogy egyrészt nagyon puha, másrészt nagyon tömött is.


Igen ám, de rövidesen azt is konstatálnom kellett, hogy elég kócos, néhány szál kiáll belőle és hullik is. Gondoltam, azt a két-három szálat elrendezgetem, az első mosás után pedig hátha megszűnik a hullás is. Hát nem így lett.
Még több kósza szál került elő - pedig kifejezetten óvatosan mostam - , és ha lehet, még jobban hullik. Kár érte, mert szuper kis ecset lehetne, pláne, ha az árát is figyelembe vesszük, ilyen problémákkal viszont sajnos értékelhetetlen.

Összességében: Az Eye Sorbet egynek elmegy, kicsit ügyeskedni kell vele, de úgy használható. Viszont amíg lehet olyan krémes festéket is kapni, amivel nem kell trükközni, addig nem tudom jó szívvel ajánlani. A szájfényszett ellenben minőségügyileg rendben van, nagyon is, ha találtok megfelelő színvariációt, megéri beruházni rá.
Az ecsettel kapcsolatban már nincs ilyen határozott véleményem, mert megeshet, hogy csak én fogtam ki egy hibás darabot, de ha mind ilyen, akkor ne fájjon érte a szívetek, ha az állványon marad.

0 megjegyzés: