Essence tesztek I.

6:11 Varjúlány 0 Comments




A bloggertalálkozón én Essence-es csomagot kaptam, bevallom, eleinte még belenézni sem igazán volt kedvem, mert nem hoztak lázba a benne lévő - többségében körömdíszítő - termékek, de aztán csak elkezdtem próbálgatni őket.

Arra gondoltam, a sminkekről két részben írok, nem lenne sok értelme mindenről egyesével beszámolni, de egyszerre meg nagyon hosszú lenne, így ennél a megoldásnál kötöttem ki. :)


Az új Sun Club bronzosítók közül a 01-es Sun Light árnyalat lapult a tasakomban. A csomagolása megegyezik az eggyel korábbi verzióéval, átlátszó műanyag, strapabírónak tűnik, egyszerű, de nekem tetszik.


Annak már kevésbé örülök, hogy a színek itt nem csíkokba vannak rendezve, mert így nehezebb... nem is nehezebb, jóformán lehetetlen külön-külön használni őket.
Az állagát kellemesnek tartom, nem porol, kicsit keményebb, de mégis selymes, az ecset is könnyen felveszi. Azonban amit a legjobban szeretek benne, az nem ez, hanem az illata, szerencsére nem változtattak rajta, maradt ugyanolyan, mint az elődöké: isssteni kókuszos.
Nagyon finom, tényleg.:)


A színe okozott egy kis meglepetést, azt hiszem, már említettem, hogy mostanában nem vagyok kibékülve a bronzosítókkal. Ez viszont teljesen más, mint a többi bronzerem. A színeket összekeverve csöppet sem lesz narancsos az eredmény, de nem is hideg barna, hanem mályvás, rózsaszínes terrakotta. Pont megfelelően pigmentált, csak lazán szoktam belemártani az ecsetet, és némi highlighterrel kiegészítve pirosítóként használom.

A tartóssága nem kiemelkedő, négy-öt óra után már igencsak megfakul, de ez sajnos a legtöbb hasonló árkategóriájú terméknél így van.


Egy barna jumbo ceruza is volt a neszeszerben, aki esetleg már beleolvasott egy-két bejegyzésbe, biztosan tudja, hogy én nem vagyok a ceruzák híve, valamint a barna szín sem a kedvencem. Így aztán ezzel kapcsolatban nem voltam túl lelkes, de aztán a minősége meggyőzött.


Az nagyon tetszik, hogy a csomagolás megegyezik a benne lévő árnyalattal, viszont sajnos faragni kell, ráadásul ahogy észrevettem, elég nehezen boldogul vele a hegyező. Az állaga viszonylag krémes, de annyira azért nem, hogy nagyon óvatosan kelljen bánni vele, éppen ideális.


Nagyon pigmentált, ahogy hozzáér a bőrömhöz, máris ilyen erős tejcsokibarna nyomot hagy, szerintem elég meggyőző.:) Én vonalhúzásra nem tudom használni, ahhoz túl vaskos és tompa, viszont krémes alapnak nem rossz. Nem mondom, hogy ez a legtartósabb, amit valaha használtam, de hat-hét órát kibír.


Talán a pirosító érdekelt a legjobban a csomagból, nagyon szeretem a krémpirosítókat, viszont ilyen kiszerelésűt még nem próbáltam.

Itt is piros pontot érdemel a termékkel azonos színű csomagolás, az viszont már nincs ínyemre, hogy viszonylag gyenge, hajlékony műanyagból készült. Persze ez nem tragédia, plusz ilyen árfekvésben nem is igen várhatunk többet, de akkor is...


Annak viszont nagyon örülök, hogy a pírt nem csak ki, visszafelé is lehet tekerni. Azonban én így sem látom semmivel sem praktikusabbnak ezt a stiftes jelleget, mint a sima tégelyes krémpirosítókat, ugyanis arcon végighúzva természetesen nem lehet használni, vagy kézzel kell eldolgozni, vagy ecsettel felvenni és azzal beledolgozni a bőrbe - én inkább az utóbbit preferálom.

Az illata egész kellemes, engem PEZ cukorkára emlékeztet, ugyanakkor van egy kis műanyagos mellékillata is. Az állaga gyurmaszerűnek tűnik, de ahogy hozzáérek, enyhén ragacsossá válik, és ez minimálisan az arcon is megmarad. 


Az enyém a 010-as Miss Peachy árnyalat, ez egy kissé rózsaszínes barack, úgy vettem észre, sokan tartanak a hasonló színektől, pedig szerintem szinte mindenkinek jól állnak az ilyen árnyalatok.
Nem a legpigmentáltabb sminktermék, amivel valaha találkoztam, kicsit építgetni kell, ugyanakkor nem is a leggyengébb. Bár ha már krémpirosító: az E.L.F. verziója sokkal-sokkal erőteljesebb, a sötétebb színek meg aztán főleg. A tartóssága sem kiemelkedő, rajtam a krémes dolgok általában egész sokáig bírják, ez azonban három óra után szinte nyomtalanul eltűnt.


Összességében: Aki használ bronzosítót, annak az All Over Shimmert jó szívvel ajánlom, nem fogja megbánni, ha beruház rá, a ceruza sem rossz vétel a hasonló termékek kedvelőinek, a krémpirosítót viszont annyira nem erőltetném, mert kicsit drágábban lehet sokkal jobbakat találni.

0 megjegyzés: