Xmas Projekt - Képeslap

3:43 Varjúlány 0 Comments



Az Xmas Projekt következő fordulója a képeslapok köré szerveződött, aminek bevallom, nagyon örültem, ugyanis néhány éve még kizárólag házi készítésűt küldtem az ismerősöknek, barátoknak. Azóta ez már megváltozott, én is szinte teljesen áttértem az elektronikus megoldásokra, de reméltem, hogy most majd újra kedvet kapok a hagyományos verzióhoz.


Azt mindenképp meg kell jegyeznem, hogy díszítés tekintetében korábban valahogy soha nem éreztem, hol a határ, mi az, ami már túlzás, sok. (Volt olyan barátnőm, aki három évvel ezelőtt selyemszalaggal átkötött flitteres bársony lapot kapott tőlem... azóta is emlegetjük. :D) Ezért most próbáltam minimalista irányba kényszeríteni magam, viszont úgy érzem, így meg kicsit túl egyszerű lett az eredmény. Bár nem tudom, ennek a megítélésére az előzőek miatt tényleg nem én vagyok az ideális személy. :)

De hogy a készítéséről is írjak kicsit: először is fogtam az ezüst papírt, abból kivágtam a megfelelő méretet és összehajtottam. Utána a hátoldalán körzővel rajzoltam egy kört, majd azt is kivágtam. Ezt követően jöhetett a piros papír, abből ragasztottam a képeslap belső oldalára egy akkora négyzetet, ami befedi az előzőekben kivágott kerek "ablakot".
Végül következett a díszítés, ezeket is csak ragasztással oldottam meg. Egy piros szalagon gondolkodtam még, de ahhoz lyukasztó is kellett volna, hogy szépen bele tudjam fűzni a képeslapba, viszont az itthonit sehol sem találtam, így az most elmaradt. :)

Az ezüst karton textúráját nem igazán sikerült visszaadni sima képekkel, így sem az igazi, de hátha mégis jobb:



Amit tippként elmondhatok, az az, hogy érdemes különböző felületű anyagokat használni, azokat variálni, valamint kiemelkedő, domború díszítésekben is megéri gondolkodni, mert nagyon sok pluszt adnak, csak ugye ügyesen rá kell érezni a mennyiségre. :)

Feltétlen nézzetek be a többiekhez is!

0 megjegyzés: