Maybelline Color Tattoo: Permanent Taupe, Metallic Pomegranate

5:05 Varjúlány 0 Comments



Mikor az októberi kedcenceimről számoltam be, Reni adott egy ötletet, hogy a két új Color Tatto-val készíthetnék sminket. Ennek azért örültem nagyon, mert bár szerettem volna megmutatni őket, sok újat már nem tudtam volna róluk mondani, annyian véleményezték már ezeket a szépségeket - így viszont összeszedhettem a legfontosabb tudnivalókat, és egyúttal azt is megmutatom, én hogyan szoktam használni őket. :) 

Permanent Taupe: Nagyon vártam már ezt az árnyalatot, a mattságának kifejezetten örülök, és szerencsére a minőségével sincs komolyabb bajom, egyedül talán annyi, hogy egy kicsit nehezebb eloszlatni, mint bronz társát. A színe viszont ezerszer szebb és kihasználhatóbb, rajtam a barnasága szinte teljesen eltűnik, jóformán sima szürkének hat. Annyira tetszik így, hogy erre nem is szoktam port ütögetni, rendre csak magában teszem a szemhéjamra. 

Az alábbi képeken is így látható, csupán a vízvonalamon futottam át egy világos ceruzával, és a szememmel már végeztem is. Az arcomra az aktuális kedvenc pirosítóm került, na meg highlighter, a számon pedig két rúzst, egy klasszikus pirosat és egy kicsit mélyebb vöröset kevertem.
Tudom, nagyon egyszerű smink, de mégis igencsak közel áll hozzám.:)




Arc:
L'Oréal Accord Parfait alapozó (Rose Ivory)
MAC pirosító (Prom Princess)
Douglas Highlighter

Szemöldök:
Catrice szemöldökzselé

Szem:
Maybelline Color Tatto (Permanent Taupe)
Essence Long Lasting szemceruza (10, Almost Famous)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Catrice rúzs (C03, Bloody Red)
Rimmel Kate Moss rúzs (111, Kiss Of life)

Metallic Pomegranate: Sokat vacilláltam ezen a színen, ugyanis alapvetően a hasonló árnyalatok nem túl előnyösek a szememen, de mostanában mégis előszeretettel kísérletezem velük.Ennek az állaga már közelebb áll az On and on Bronze-hoz, mint a Permanent Taupe-nak, viszont sokkal kevésbé pigmentált, építgetni kellene, ha magában szeretnénk használni, de én jobban szeretem valamilyen szemhéjpúderrel kombinálni, felerősíteni.

Legutóbb is így tettem, az Oh so special burgundiját ütögettem az egész mozgó részre, majd egy matt bőrszínnel megpróbáltam eldolgozni, aztán még egy kis fényes rózsaszínt is tettem ide-oda. A világos szemceruza ezúttal sem maradt el, valamint egy kis feketét is elmaszatoltam az első pillasornál.
Az arcom visszafogott maradt, csak kiemelő került rá, a számmal viszont bajban voltam: én szeretem, ha a szem-száj-orca szentháromságból kettő is hangsúlyos rajtam, szerintem az én arcom elbírja, sőt, szinte meg is követeli ezt, viszont ehhez a szemfestéshez képtelen vagyok megfelelő árnyalatú erőteljes rúzst találni. Így aztán maradt természetes az is, két világos rúzst és egy szájfényt kevertem.



Arc:
L'Oréal Accord Parfait alapozó (Rose Ivory)
MAC pirosító (Prom Princess)
Douglas Highlighter

Szemöldök:
Catrice szemöldökzselé

Szem:
Maybelline Color Tatto (Metallic Pomegranate)
Catrice szemhéjpúder (090, Bring Me Frosted Cake)
Sleek Oh So Special paletta (Celebrate, Organza, Noir)
Essence Long Lasting szemceruza (10, Almost Famous)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Rimmel Kate Moss rúzs (08)
MAC rúzs (Peach Blossom)
BeYu szájfény (17)


Nektek melyik Color Tattoo vált be leginkább?:)

0 megjegyzés: