Xmas Projekt - gyertya/gyertyatartó

6:48 Varjúlány 0 Comments



A tavalyi Xmas Projektet nagyon élveztem, szerencsére Bellala kezdeményezte, hogy idén is vágjunk bele. :) Hetente fogunk jelentkezni, az első témánk a gyertya/gyertyatartó.

Hajlamos vagyok óriási lelkesedéssel fejest ugrani dolgokba, de a gyertyakészítést túl nagy falatnak éreztem, így maradt a gyertyatartó. Viszont azzal kapcsolatban sem volt túl sok ihletem, interneten található ötletek megvalósításának pedig továbbra sem látom sok értelmét, ha már ilyesmit csinálok, jobban szeretem a saját elgondolásomat kivitelezni.  
Így aztán most egy tippnél többre - még annak sem igen merem nevezni az alábbit, nem hogy DIY-nek - sajnos nem futotta, de ígérem, máskor szorgalmasabb leszek. :)



Én a poharas gyertyákat preferálom, mert azokkal a tartókérdés is megoldódik, de ha mégsem ilyet veszek/kapok, akkor általában a fenti "módszerhez" szoktam folyamodni. Rengeteg különböző kávés- és teáskészletünk van itthon elfekvőben, rendeltetésszerűen szinte soha nem használjuk őket, viszont a csészealjak megfelelnek tartónak. Eddig mindig találtam az adott gyertyához színben harmonizálót, szerintem én ezzel a megoldással elleszek egy darabig. :)


Ha mégis kicsit bonyolultabbat szeretnétek, de maradnátok a csészéknél, ez az ötlet szuper!


Az hiszem, ehhez inkább direkt a csészébe kellene önteni a gyertyát, mindenesetre nagyon mutatós.


Ha pedig mindenképp maradnátok valami hagyományosabb tartónál, ez sem rossz szerintem, ráadásul túl nehéznek sem tűnik az elkészítése.

Nézzetek be a többiekhez is, ők biztosan ügyesebbek voltak nálam! :)

0 megjegyzés: