Szerzemények: Nailland, The Body Shop, Yves Rocher, Orsay...

5:22 Varjúlány 0 Comments




Nem tudom, mennyire tűnt nektek fel, hogy az elmúlt hónapokban sminktermékekre nem igazán költöttem, mostanában inkább próbálom (el)használni a meglévő készletemet. Bárcsak a körömlakkokról is ezt mondhatnám... nagyon-nagyon elhamarkodott kijelentés volt az tőlem ősz elején, hogy nem vágyom újabb lakkokra. Hát láthatjátok. :)

Valamelyik hétfőn a fővárosban voltam, összefutottunk néhány bloggerrel az Árkádban, és ha már arra jártam, beváltottam a Nailland-től kapott kuponomat. Biztosan emlékeztek a kis csomagra, amit tőlük kaptam, nos, mellette volt egy kártya is, amiért cserébe választhattam egy China Glaze, egy Golden Rose és egy Seche lakkot. Én naiv azt hittem, három lakkal fogok távozni... persze, hogy nem így lett. :)

Ha már Nailland, muszáj megjegyeznem, hogy óriási meglepetés volt számomra. A többiek beszámolóiból nyilván már sejteni lehetett, hogy szuper hely, de hogy ennyire, azt nem gondoltam volna. Ezer meg ezer különböző kis üvegcse, szín, finis... nézelődni is kész élmény. Arról már nem is szólva, hogy milyen elképesztően kedves, aranyos, tündéri lány dolgozik ott. Én kb. egy órán keresztül válogattam, de egy pillanatra sem éreztem, hogy unná már a dolgot, sőt, még beszélgettünk is kicsit. És ahogy észrevettem, másokkal is nagyon kedves, már csak miatta is érdemes ellátogatni oda. 

Szóval China Glaze... Azt hittem, én nem szeretem különösebben ezt a márkát, egy pillanat alatt választok egy lakkot, és megyek is tovább. Oh, persze. Sem a Ruby Pumps-ot, sem a Skyscraper-t nem tudtam otthagyni.


A Golden Rose Holiday kollekciója nagyon tetszett, viszont már egyik szín sem volt azok közül, amit kinéztem. Végül az 56-ös mellett döntöttem, piros(as), nagy bajom csak nem lehet vele.:)
Majd aztán hazafelé jövet Petronella tanácsára még lecsaptam a 14-es fedőlakkra, üvegben úgy tűnik, hasonlít a China Glaze Luxe & Lush-ra, amit mióta Edinánál láttam, nem tudok kiverni a fejemből.


A Seche lakkok közül is nehezen sikerült választanom, de nem azért, mert olyan sok tetszett, hanem mert mind nagyon unalmas alapszínnek tűnt. Kivéve talán ez, a Bella. Ott még nem tudtam eldönteni, ronda-e vagy szép, esetleg annyira ronda, hogy már szép, de az biztos volt, hogy nem közömbös, ráadásul a neve miatt is húzott hozzá a szívem.


És most jön az igazi bűnözés... Idestova egy éve sóvárgok az Orly Smolder után. Próbáltam én lebeszélni magam róla, de mikor legutóbb szóba került Edinánál, végem lett.
Az arany pelyhes Essence-ért kész hadjáratot folytattam, aztán Pesten akadtam rá, és nagyon-nagyon örültem neki.:) Igazán bekerülhetne az alapkínálatba is.


És igen, igen, igen, még mindig van egy lakk. :D Az IsaDora Sugar Crush lakkjaitól - elkerülendő az anyagi csődöt - azóta tartom a távolságot, mióta megjelentek. Eddig sikerült. Hosszas vívódás után az Emerald Crush jött haza velem, ha valamiből nincs piros, általában a zöld vonz leginkább.:)

A Baby Lips-re semmi szükségem nem volt, de muszáj volt kipróbálnom. Hidratáló hatás tekintetében nem vártam tőle sokat, és ehhez képest meglepett - de ezt majd a saját bejegyzésében részletezem, ha szeretnétek.


Vesztemre egy TBS üzletbe is betévedtem. A karácsonyi testvajaik egyszerűen szenzációsak, a gyömbéres is nagyon tetszett, fáj is érte a szívem, de erre a vaníliásra tényleg nem tudtam nem lecsapni, mennyei illata van.


Az Yves Rocher kókuszos családjával már régóta szemezek, főleg az edt-vel, de mégis mindig sikerül lebeszélni magam róla. Nagyon kellemes és szeretem is a kókuszillatot, de parfümként valahogy mégsem szívesen viselném, autóillatosítóra emlékeztet.
A tusfürdővel/habfürdővel és a testápolóval viszont úgy döntöttem, teszek egy próbát. :)


Becsúszott még egy makadámdiós tusfürdő is, mostanában ugyanis visszafogott illatú tusfürdővadászaton (is) vagyok, mert ha erősebben parfümözök, nem szeretem, ha a tusoló illata is "belekavarodik". Bármilyen hihetetlen, eddig nem sikerült ráakadni az ideálisra, de még egy elfogadhatóra sem, reménykedem, hogy ezzel végre nem fogtam mellé. :) 

 

Végül egy ing az Orsay-ből, csak azzal tudom mentegetni magam, hogy akciós volt és nincs még hosszú ujjú ingem.:)


A Skyscraper bejegyzése már kész van, de utána miről szeretnétek olvasni? A lakkokat milyen sorrendben mutassam meg?:)

0 megjegyzés: