Love, Chloé Eau Intense

6:02 Varjúlány 0 Comments



A hűvösebb idő beköszöntével eldöntöttem, hogy kicsit nagyobb arányban írok illatokról, ugyanis rendre ebben az időszakban, ősszel-télen kerülnek elő a nagy kedvenceim. És valóban, rengeteg nagyvadat használok mostanában, de egy hozzájuk képest nagyon légies, könnyed parfümöt is elő-elővettem.

A Love, Chloé Eau Intense üvege bár egyszerű, de elegáns, szerintem csodaszép, még úgy is, hogy kissé laposüvegre hajaz.
Az egyetlen, amit nem szeretek benne, az az, hogy a kupak egy rövidke lánccal az üveghez van rögzítve. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig jókora lendülettel szoktam levenni a kupakokat, és valahányszor ezt használom, mindig megrettenek, hogy vajon ezúttal sikerült-e leszakítani.



Elméletileg egy virágos-orientális kompozícióról van szó, én inkább csak egy klasszikus "parfümillatnak" tartom, majd később részletezem, miért, mit is takar ez.:)

Két virág, a jácint és az orgona jelenik meg először, és ezek is lesznek dominánsak végig, más virágot én nem is érzek ki határozottan, e kettő duettje viszont zseniális. Én magamtól soha nem gondoltam volna, hogy ilyen szépen működhetnek együtt, pedig mennyeiek. Nem harsogják túl egymást, de nem is lesz túl lágy, babás az eredmény, tökéletes szinkronban vannak. Ez a virágduett van beleültetve egy icipicit muskos, néhol balzsamos, kissé vaníliás, de leginkább púderes alapba.
Az ehhez hasonló enyhén vaníliás-púderes akkordok rajtam sajnos rendszerint hajlamosak átmenni gejlbe (a La vie est belle-lel is ez történik például), és noha szeretem az édes illatokat, ezt kicsit sajnálom, mert néha szívesen viselnék enyhébb púderes parfümöket is.
A Chloé a kivétel, vele szerencsére nem történik meg ez az átalakulás a bőrömön, nem lesz rajtam porcukros sütemény, megmarad a púderes finomság.

Nem kislányos, nem is dívás, nőies. Felnőtt és klasszikus. Lehet, hogy elvontan fog hangzani, de nekem az a benyomásom, hogy olyan, mint a parfümériák illata, ahol rengeteg különböző üvegcséből kifújt minta keveredik. De ha csak egyetlen illatot, márkától, mindentől elvonatkoztatva elképzelek, mint egy klasszikus parfüm, a parfüm, akkor is nagyon hasonló eredményre jutok.

Most csak azért nem ajálnom kifejezetten, mert meggyőződésem, hogy ahhoz, hogy igazán szépen kiteljesedjen, kicsit melegebb idő kell, tavaszra viszont zseniális választás lehet! :)

0 megjegyzés: