Megújulás

9:38 Varjúlány 0 Comments



Mára egy teljesen más bejegyzés volt tervben, és azt, amiről az alábbiakban írok, csak lábjegyzetben szerettem volna megemlíteni, viszont elég hosszú napom volt és sikerült le is betegednem, úgyhogy kicsit átvariáltam a menetrendet. Holnapra csúsztattam a "komolyabb" posztot, ebben a bejegyzésben csak filozofálgatni fogok, nézzétek el most ezt nekem. :)

Mint láthatjátok, ráncfelvarráson esett át a blog. Ez most nem volt tervezett, annyival kezdődött a dolog, hogy a neten nézelődve ráakadtam egy sablonra, és spontán elkezdtem alakítgatni. Aztán mire észbe kaptam, már olyan sokat módosítottam rajta, hogy az eredetire jóformán rá sem lehetett ismerni, ugyanakkor az általam "feltuningolt" verzió nagyon... hozzám nőtt. Így némi gondolkodás után üzembe is helyeztem. :)

Bevallom, én most odáig és vissza vagyok érte, úgy érzem, ez minden apró részletében nagyon "én", és ilyet még egyik korábbi blogkülsőnél sem tapasztaltam. A kettővel korábbi habos-babos rózsaszínre már csak nyomokban emlékszem, bájos-csajos volt, illett a témához, de sok köze hozzám nem volt. 



Az előzővel közel másfél évig húztam, úgy gondolom, azért, mert... nos, kissé semmilyen, sótlan volt. Nem zavart semmiben, de nem is kötődtem hozzá igazán. Ehhez viszont ugye máris. :)

Lehetnek még apróbb problémák ezzel-azzal, az egyedi méretű képek és az állók például el vannak csúszva a főoldalon, és a bejegyzések láblécével sem vagyok elégedett, talán a szélességen is állítok még, de most nem volt kedvem ezekkel szöszmötölni, majd idővel javítom, amit kell. :)

Viszont ha nektek nem szimpatikus valami, nem kényelmes így, esetleg valamilyen hibával találkoztok, kérlek, szóljatok, örülnék a visszajelzésnek!:)


A külső változás általában belsővel is szokott társulni, most azonban ezt nem merem megígérni. Ami a tartalmat illeti, szándékaim szerint minden marad a régiben, de ahogy eddig is, ezután is igyekszem mindig mindent kicsit jobban csinálni, folyamatosan fejlődni. :)


0 megjegyzés: