Essence Kalinka Beauty trend edition

15:46 Varjúlány 0 Comments


Az Essence új, Kalinka Beauty névre hallgató trendkiadását Oroszország és a matrjoska-babák ihlették. Nem árulok zsákbamacskát, nekem semmi nem nyerte el a tetszésem, de azért nézzük a termékeket:    


01 from russia with love

01 from russia with love

02 babushka me

Érkezik három szemhéjpúder, a két natúr szín szerintem nem túl izgalmas, ráadásul nekem túl meleg árnyalatok is, a kékeszöld nem lenne rossz, de... de valahogy most az sem. 


Színes tincses műszempillákat is kapunk, engem most ezek sem hoztak lázba. 

01 babushka me, 02 how to be russian

Szemöldökceruzák is tartoznak a trendkiadáshoz, én ceruzát nem használok a szemöldökömre, így részemről ezek is kiestek. 


 
01 meet me @ red square, 02 east side story

A kiadás legizgalmasabb darabjai talán a duo ajakkrémek, ha jól látom, egy matt és egy fényes színt tartalmaznak. Érdekesek lennének, de sajnos nem az én színeim. :(
Jön még egy ajakecset is, de az sem mozgatott meg.


Az arcunkról egy pirosító gondoskodik, szép-szép, de láttunk már hasonlót a Catrice-től.

01 absolut blue, 02 east side story, 
03 from russia with love, 04 green scene

Természetesen a körmök sem maradhatnak ki, de én most a négy közül egyik lakkról sem gondolom úgy, hogy nem teljes a készletem nélküle.

01 east side story, 02 babushka me

Hajszínezők is jönnek, én ilyesmit még nem próbáltam, és szerintem nem is fogok a közeljövőben, nem érzek rá késztetést. :)
Végül pedig egy neszeszer tartozik még a Kalinka Beauty-hoz, aranyos, de ezt sem hiszem, hogy beszerzem.


Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás? :)

(A képek forrása: pinkmelon.de)

0 megjegyzés: