Manhattan újdonságok

5:42 Varjúlány 0 Comments


Az utóbbi időben elmaradtak a Manhattannel kapcsolatos bejegyzések, valahogy... semmi sem tűnt túl érdekesnek a kínálatukból. Azonban most - ha minden igaz - szortimentfrissítés következik, és néhány limitált kiadás is érkezik. De mindent nem akarok a nyakatokba borítani, így csak azokat az újdonságokat mutatom meg most, amik vagy nagyon megtetszettek, vagy valamiért érdekesnek találok. :)


10

20

30

 40

50

60

70

A Manhattannél is megjelennek a szemceruza-szemfesték hibridek, engem ezek nem hoznak különösebben lázba, nem igazán látom, mi az előnye ennek a terméktípusnak, viszont a lila még engem is csábít. Nincs még ilyen krémes alapom, a Maybelline hasonló színű Color Tattoo-járól pedig nem hallani túl sok jót. :(

10 A

20 B

30 C

40 D

50 E

Szájra is jönnek ceruzák (én a rúzsceruza kifejezést annyira nem szeretem, mert ezek általában nem rúzsszerűek, sokkal inkább színezett balzsamok), én ezekben is kételkedem kicsit, de a barack és a lila olyan szépnek tűnik, mindenképp szeretném legalább megnézni őket.

10 C

20 A

30 K

40 S

50 G

60 P

Szerintem már a csomagolásból is sejthetitek, hogy az új Lip Lacquerek valószínűleg Apocalips kopik lesznek. Nem igazán értem, miért kell egy hasonló árkategóriájú terméket másolni, de mégis felkeltették az érdeklődésem, ugyanis nekem a Rimmel verziója annyira nem vált be. Kíváncsi vagyok, Manhattan-ék ki tudnak-e többet hozni belőle.


Egy bronzosító is érkezik, én a világos bőröm miatt eleve hadilábon állok a bronzerekkel, és ez még elég sötétnek is tűnik, de szerettem volna megmutatni, mert emlékeztet egy régi limitált verzióra (Luxopolis, ha jól emlékszem), amit sokan szerettetek.:)

1

2

3

4

5

6

Az új limitált kiadások közül egyedül a Bonnie Strange lakkjai győztek meg - legalábbis a képek alapján - a 3-ast és a 6-ost kérném is azonnal, de az 1-est és a 4-est is elfogadnám.


Ti láttatok valami érdekeset mostanában a Manhattan-nél? :)

0 megjegyzés: