Catrice Lash Flash limited edition

9:51 Varjúlány 0 Comments


A Lala Berlin mellett a Catrice egy másik trendkiadással is előrukkol, melynek középpontjában a (mű)szempillák állnak. Bevallom, éjszaka már nagyon fáradt voltam, ezért kerül ki csak most a bejegyzés, de úgy voltam vele, jobb inkább későn, mint soha. :) 

C01 Extravagant Volume Lashes

C02 Delicate Extension Lashes

C03 Maximized Expression Lashes

C04 Stunning Lengthening Lashes

C05 Single Lashes

C06 Classical Volume Lashes

Mint láthatjátok, jön mindenféle műpilla, nekem leginkább a 01-es és a 03-as tetszik, bár a tincses verziónak is örülök, igaz, mostanában a sorosakkal valahogy könnyebben boldogulok. 


Ragasztót is kapunk a pillákhoz, méghozzá feketét. Én a kiszerelése miatt nagyon szimpatizálok vele, ugyanis a DUO tubusos csomagolását nem igazán szeretem.


010 Black

010 Ultra Black

Két spirál tartozik még a kiadáshoz, én ezeknek nem szentelek túl nagy figyelmet, a Cosnova szempillafestékei nekem sajnos nem váltak be.


Ti mit szóltok ehhez a kiadáshoz?:)

0 megjegyzés: